اتوبوس تبریزگردی

سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز از ارائه ۱۷۲ هزار و ۳۴ نفرساعت خدمات اتوبوس های تبریزگردی به گردشگران تابستانی خبرداد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رضا خلیلی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه تابستان شمالغرب کشور بیشتر مورد توجه گردشگران قرار می گیرد تابستان امسال از سال های پررونق گردشگری برای تبریز بود و اتوبوس های تبریزگردی نیز همچون سال های گذشته مورد استقبال گردشگران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ۳۰ دستگاه اتوبوس در دو شیفت کاری و در ۴ ایستگاه به مسافرگیری مشغول بودند که هر اتوبوس در قالب تور تبریزگردی و یک برنامه منظم ۴ ساعتی به معرفی اماکن فرهنگی، تاریخی، تفریحی و تجاری می پرداخت.

سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز همچنین یادآور شد: ۱۵ دستگاه تاکسی از من بپرس نیز طی سه ماه گذشته ۱۵۸ هزار و ۹۲۵ مورد پاسخگویی به گردشگران انجام داده اند.

وی در ادامه از همکاری سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای اجرای طرح تابستانی با سازمان توسعه گردشگری قدردانی کرد.

خلیلی با اشاره به آمار بازدید موزه های زیرمجموعه شهرداری تبریز یادآورشد: تابستان گذشته موزه شهر و شهرداری تبریز با ۳۲ هزارو ۳۷ نفر بازدید در رتبه اول، موزه استاد شهریار با ۲۶ هزار و ۶۰۲ نفر بازدید در رتبه دوم بازدید موزه های شهرداری تبریز قرار دارد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.