index.jpg

آیرال خبر- قائم مقام شهردار تبریز گفت: بر اساس پژوهش های انجام یافته، شهرداری ها ۳۰۰ نوع خدمات در مراحل مختلف زندگی افراد به آنها ارائه می کنند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رسول موسایی در آغاز سمپوزیوم مدیران شهرداری با عنوان حکمرانی و بسترسازی اخلاق حرفه ای با بیان این مطلب گفت: تنها در سازمان آرامستان بیش از پنج وظیفه بر عهده شهرداری قرار دارد.

او با تاکید بر اینکه عمده سازمان های خدمات رسان دو یا سه وظیفه بیشتر بر عهده ندارند، تصریح کرد: نحوه ارائه خدمات به شهروندان در طول زمان تغییر خواهد کرد.

قائم مقام شهردار تبریز گفت: برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان باید مطالبات را بدانیم و به رفتار و دیدگاه یکسان برسیم و بر اساس آن اقدام کنیم.

موسایی ادامه داد: در طول زمان نحوه درخواست ها از شهرداری تغییر کرده و به همین دلیل باید ما نیز نحوه خدمت رسانی مان را به‌روز کنیم.

او با اشاره به اهمیت موضوع اخلاق در شهرداری گفت: باید سنجه هایی برای سنجش میزان رضایتمندی شهروندان از خدمات شهرداری وجود داشته باشد و برگزاری این سمپوزیوم ها که بر اساس مصوبه شورای برگزار می شود، برای رسیدن به این سنجه ها است.

موسایی ادامه داد: نمی توان بدون بروز رسانی اطلاعات، شناخت نیازها و برخورد محترمانه با شهروندان به رضایتمندی رسید.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.