استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ارتش ‌جایگاه خود را در دفاع مقدس و سازندگی ‌در پیروی از مقام ولایت و خدمت به مردم بروز و ظهور داده است، گفت: ارتش در سیل اخیر واقعاً ‌فدای ملت‌ شد.

به گزارش آیرال خبر، محمدرضا پورمحمدی صبح امروز در صبحگاه و مراسم معارفه «تیپ ۲۵ واکنش سریع نیروی مخصوص ارتش» پس از انتقال از پسوه آذربایجان غربی به تبریز، با تاکید بر اینکه همه ما مدیون ایثارگری‌ها و فداکاری نیروهای مسلح هستیم اظهار داشت: این افتخار و سربلندی و امنیت بی‌نظیر کشور به پاس توانمندی‌های سپاه و ارتش و… است.

وی با بیان اینکه ارتش در همه سال‌های پس از انقلاب اسلامی، ارتش جایگاه خود را در دفاع مقدس و سازندگی و… در پیروی از مقام ولایت و خدمت به مردم بروز و ظهور داده است، افزود: آخرین اقدام ارتش، خدمت به مردم در سیل اخیر بوده ‌و واقعاً «ارتش فدای ملت، ملت فدای ارتش» شد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این استان با وسعت بیش از ۴۵ هزار کیلومتر مربع امن‌ترین استان کشور است گفت: علی‌رغم داشتن کیلومترها مرز با ارمنستان، آذربایجان و نخجوان و مراودات مختلف با کشورهای همسایه، در کمال امنیت قرار دارد و این به جهت هماهنگی و همدلی بین بخش‌های مختلف نیروهای مسلح است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن از همه حربه‌های گذشته خود مأیوس شده است گفت: دشمن همه توان خود را در حمله نظامی و سیاسی و اقتصادی به کار گرفته و خودش اذعان می‌کند که در صدد جنگ نیست چراکه قدرت نیروهای مسلح ما این حربه را از دشمن گرفته است.

بیشتر بخوانید

پورمحمدی دامن زدن به مسائل اجتماعی را رویکرد جدید دشمنان دانست و خاطر نشان کرد: دشمن می‌خواهد نارضایتی بین مردم ایجاد کند و مردم هم با هوشیاری، دسیسه‌های دشمن را می‌شناسند.

وی تصریح کرد: در مشکلاتی که سال‌های ۹۶ و ۹۷ داشتیم، استان ما امن‌ترین شهر و استان بود که این به دلیل آگاهی‌های بالای مردم و مودت بین مسئولان است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.