پسماند

نشست هماهنگی مدیران سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با قرارگاه خاتم الانبیا برگزار و بر ارتقا و توسعه سیستم تصفیه خانه شیرابه تبریز تاکید شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، در این نشست که با حضور مدیران ارشد دو مجموعه و مهندسین مشاور صورت گرفت، طرح هایی در خصوص ارتقا و توسعه سیستم تصفیه خانه شیرابه تبریز مطرح شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در این نشست گفت: در حال حاضر مجموعه لندفیل بهداشتی و تصفیه خانه شیرابه تبریز با عملکرد مناسب مورد استفاده قرار می گیرد ولی مورد قبول ما نیست و در این راستا بایستی نسبت به ارتقای تکنولوژی تصفیه خانه اقدام شده تا در آینده ای نزدیک از آن برای تصفیه شیرابه استان استفاده شود.

علیرضا اصغری ادامه داد: تکنولوژی ساخت این تصفیه خانه کاملا در انحصار شرکت های اروپایی بوده که در سال های گذشته با وجود تحریم های شدید علیه کشور، توانستیم با اتکا به علوم مهندسین داخلی اقدام به بومی سازی کنیم.

کارشناس شرکت مشاور نیز ضمن بازدید از مجموعه لندفیل بهداشتی و تصفیه خانه با تایید صحبت های اصغری اظهار داشت: این شیوه تصفیه اولین تصفیه خانه با پایه  MBR است که از آن برای تصفیه شیرابه استفاده شده و خوشحالیم که این تکنولوژی برتر در تبریز مستقر شده است.

وی افزود: شرکت با هماهنگی قرارگاه تمام توان خود را به کار می گیرد تا بتواند با اجرای طرح های کم هزینه، بهره وری تصفیه خانه را بالا ببرد و بتوانیم با تصفیه بیشتر شیرابه از خطرات زیست محیطی آن بکاهیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.