آیرال خبر- سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: لی اروین به احتمال زیاد همراه با استوکس به تبریز بازمی گردد.

به گزارش آیرال خبر، حسن آذرنیا سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی درباره زمان بازگشت استوکس به تبریز اظهار کرد: طبق برنامه این بازیکن امشب به تبریز بازمی گردد و از فردا در تمرینات حاضر می‌شود تا آماده بازی با تیم فوتبال سایپا شود.

او درباره وضعیت لی اروین تصریح کرد: تلاش خود را می‌کنیم که اروین به تبریز بازگردد و به احتمال زیاد این بازیکن همراه با استوکس به تبریز برمی گردد.

آذرنیا درباره وضعیت کوین کنستانت بیان کرد: این بازیکن برای معاینه دقیق به ترکیه رفته است تا در آنجا مراحل درمانی را سپری کند.

سرپرست تیم تراکتورسازی درباره پرداخت غرامت به کنستانت تصریح کرد: مسائل مالی در حوزه وظایف مدیریت و هیئت مدیره باشگاه است و من در جریان این مسائل نیستم.

او درباره وضعیت تیم تراکتورسازی در آستانه بازی با تیم سایپا اظهار کرد: وضعیت تیم ما خوب است و روز گذشته در  یک بازی دوستانه با شهرداری تبریز توانستیم پیروز شویم.  خوشبختانه برای بازی روز یکشنبه برابر تیم سایپا  مشکلی نداریم و آماده این دیدار هستیم.

آذرنیا درباره ارزیابی اش از تیم سایپا تصریح کرد: متاسفانه تیم سایپا در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا حذف شد‌ای کاش این تیم پیروز می‌شد و در مرحله گروهی ۴ سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم. به هر حال سایپا تیم خوب و منسجمی است که هدایت این تیم را یک مربی بزرگ برعهده دارد. بازی‌های نیم فصل دوم سخت است، اما تلاش خود را می‌کنیم که بازی‌های باکیفیتی ارائه بدهیم.

سرپرست تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه روز شنبه ساعت ۱۶ راهی تهران می‌شویم تا برای بازی با سایپا در روز یکشنبه آماده شویم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.