ورزش

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، با حضور در معاونت ورزش، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه، بر ضرورت هماهنگی و پیوستگی ساختاری بین بخش‌های مختلف سازمان تاکید کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی، در جلسه‌ای که با حضور مدیران ورزشی، به منظور بررسی رویکردهای کلی سازمان ترتیب یافته بود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های سازمان در هر سه حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، شاخص واحدی را هدف قرار داده و همدلی و هماهنگی، نقش تعیین‌کننده در وحدت رویه بخش‌های سازمان خواهد داشت.

وی فصل تابستان را حساس‌ترین دوره فعالیت معاونت ورزش خواند و افزود: اساس نشاط اجتماعی با حوزه ورزش است و غنی‌سازی اوقات فراغت و ارتقای سلامت و نشاط عمومی در شهر، رسالت مهمی است که در مجموعه شهرداری، بر عهده سازمان گذاشته شده‌است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی متذکر شد: این وظیفه ارزشمند، بدون سامان‌دهی وضعیت اداری و هماهنگی تشکیلاتی بین بخش‌های مختلف نمی‌تواند محقق شود.

تسریع در هماهنگی بین بخش‌های مختلف مدیریتی، تقسیم کار و شرح وظایف سازمانی و آخرین وضعیت طرح‌های ورزشی، از جمله مواردی بود که در این جلسه بررسی شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.