حزب دفاع ازایثارگران وقانون اساسی استان آ شرقی جشن بزرگ زن منتظر ومسابقه کتابخوانی رسالت های زن منتظر را برگزار کرد

پری نازاسبلی مهاجرانی :ظهور امام زمان(عج) یک حادثه نیست بلکه ظهور ایشان یک فرآیند است
ظهور حضرت بقیه‌الله(عج) یک فرآیند است که از خواسته‌ها شروع می‌شود و آن هم خواسته یک جمع است که مبدل به یک خواسته همگانی جهانی می‌شود و اگر این اتفاق رخ دهد وجود مقدس حضرت ظهور می‌کنند.
این خواسته باید عرصه تمام کشور قبه الاسلام ما را فرا بگیرد و این خواسته جهانی شود؛ طلوع این خواسته از یک جمع ملی و توسعه جهانی آن، فرآیند ظهور و فرج مولایمان است. اینکه گفته‌اند برای فرج دعا کنید این است که مقدمه دعا، خواسته است و فرج ایشان بستگی به مشیت ذات مقدس پروردگار دارد و زمان تحقق آن مشخص است اما علت تحقق مشیت پروردگار عاملی است که باید به وسیله ما محقق شود و آن توسعه امام زمان‌خواهی جهان است و روز میلاد امام زمان(عج)، جشن و پایکوبی یک ابزاری برای اعلام خواسته است.

دبیر حزب دفاع ازایثارگران وقانون اساسی استان با اشاره به ارزش و جایگاه انتظار سازنده گفت: همه مومنان به مکتب اهل بیت(ع) باید انتظار سازنده داشته باشند و انتظار سازنده نهادینه شود و به فرهنگ تبدیل و حاکم شود.

دو انتظار ویرانگر و انتظار سازنده در زمینه ظهور امام زمان(عج) وجود دارد که انسان باید با انتخاب انتظار سازنده در مسیر رضای حضرت مهدی(عج) گام بردارد.

اسبلی مهاجرانی با اشاره به ارزش و جایگاه انتظار سازنده تصریح کرد: همه مومنان به مکتب اهل بیت(ع) باید انتظار سازنده داشته باشند و انتظار سازنده نهادینه و به فرهنگ تبدیل و حاکم شود. انتظار ویرانگر، سکوت و بی‌حرکتی و ترک تلاش و روحیه لاابالی‌گری است و انتظار سازنده حرکت آفرین و روبه جلو و امید و عزت و کرامت و ما می‌توانیم و انتظار انقلابی گری است.
انتظار سازنده برای ظهور امام زمان(عج) هنگامی که مطرح می‌شود جامعه را دگرگون می‌کند و پیشرفت و تعالی و عزت مندی و رسیدن به آمال و آرزوهای ایده‌آل را برای ملت محقق می‌کند. اگر انتظار سازنده در جامعه‌ای وجود نداشته باشد خمودی و سکوت، سستی و بی‌خبری و بی‌حالی و لاآبالی‌گری حاکم می‌شود.


توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.