تبریز

دوره آموزش و استعدادیابی فوتبال ویژه فرزندان پاکبانان شهرداری تبریز به همت سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری در حال برگزاری است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، در این مدرسه فوتبال که برای فرزندان پاکبانان شهرداری طی پنجمین سال متوالی و با هدف آموزش و پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان تدارک دیده شده، شیوه اصولی بازی فوتبال به ۱۲۰ نفر از فرزندان این قشر خدوم شهرداری تحت نظر مربیان مجرب و مورد تایید AFC اموزش داده می شود و تمامی امکانات وتجهیزات طبق استانداردهای بین المللی بوده و به صورت رایگان در اختیارشان قرار داده می شود.

لازم به ذکر است در این مدرسه، فوتبال آموزان از نظر آناتومی بدنی تحت نظر پزشکان ورزشی آسیب شناسی شده و حرکات اصلاحی تجویز می شود.

طبق نظر کارشناسان امر، حضور سالانه این فرزندان در فستیوال های استانی و کشوری نوید روز های خوبی برای فوتبال استان دارد به طوری که در سال های گذشته با استعدادیابی های صورت گرفته در این مدرسه سالانه ۱۵نفر به اردوهای انتخابی تیم ملی دعوت شده اند و افراد آموزش دیده غالبا در سطوح باشگاهی جذب شده و به بازی گرفته می شوند.

فعالیت این مدرسه فوتبال طی روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت۸:۳۰ تا ۱۰صبح در ورزشگاه شهید باکری ارم تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.