سازمان اتوبوسرانی

در آستانه ماه مهر و آغاز سالتحصیلی جدید، نوسازی ناوگان و تاسیسات حمل و نقل عمومی در دستور کار شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه قرار دارد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، فرخ جلالی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با اعلام این خبر گفت: پیرو تاکید شهردار محترم کلانشهر تبریز برنامه کاری بازسازی اتوبوس های ملکی و خصوصی آغاز شده است.

وی با اشاره به لزوم بازسازی بدنه اتوبوس های مسیرهای دولتی (تندرو) و بخش خصوصی اظهار کرد: با مدنظر قرار دادن اقتصاد مقاومتی و استفاده از توان علمی و فنی کارشناسان معاونت فنی این شرکت و بهره برداران زحمتکش بخش خصوصی، روند بازسازی و ترمیم نواقص اتوبوس ها و رنگ آمیزی بدنه و نظافت اساسی اتوبوس ها بصورت مطلوب در حال انجام است.

جلالی افزود: دربحث اصلاح وضعیت آسفالت مسیر و کف ایستگاه های تندرو با همکاری و هماهنگی مناطق مختلف شهرداری و سازمان عمران شهرداری تبریز، بصورت اساسی در دست مرمت و اصلاح بوده و امیدواریم در باقیمانده ایستگاه ها و مسیر سامانه تندرو پس از اتمام زیرسازی، آسفالت رویه نیز سریعا انجام پذیرد تا قبل از آغاز سالتحصیلی، این مسیر برای عبور و مرور اتوبوس های تندرو مناسب سازی شود.
وی گفت: با توجه به وجود بیش از ۵۰۰ سایه بان ایستگاه اتوبوس و بیش از دو هزار تابلو ایستگاهی، با برنامه ریزی های انجام شده رسیدگی به وضیعت سایه بانها و تابلوهای ایستگاهی، تعمیر و رفع ایرادها و نواقص آنها و رنگ آمیزی و نظافت مستمر و منظم در حال انجام است تا همزمان با آغاز سالتحصیلی جدید با شرایط مطلوب تری در خدمت شهروندان قرار گیرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.