فرماندار

فرماندار تبریز برنامه‌های بانشاط را از راهکارهای موثر در مهار آسیب‌های اجتماعی خواند و افزود: نقش تاثیرگذار برنامه‌های جمعی، در هم‌افزایی و همدلی عمومی، غیرقابل‌ انکار است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بهروز مهدوی‌، در چهارمین شب از جشنواره پارک بزرگ تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: برای عبور از کنار آسیب‌های اجتماعی باید تمام توان خود را صرف غنای اوقات فراغت خانواده‌ها کنیم؛ در این راستا، برنامه های پرنشاط تفریحی و ورزشی، حائز اهمیت است و می‌تواند در مهار مشکلاتی از قبیل اعتیاد، تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: سبک زندگی اسلامی و ایرانی، تنها با ارج نهادن به نظام خانواده و بازگشت به اصالت دینی و سنت‌های نیکوی ایرانی، قابل‌تحقق است.

فرماندار تبریز اضافه کرد: این سبک مترقی اگر در خانواده تثبیت شود، قطعاً ضامن تربیت صحیح فرزندان خواهد بود.

مهدوی  یادآور شد: نشاط و شادی جزو ضروریات زندگی است، با این حال، باید بدانیم هر آنچه از شور و نشاط جامعه داریم، مرهون ایثار مظلومانه جوانانی است که با خون خود، آرامش و امنیت جامعه امروز را تضمین کرده‌اند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از شهرداری منطقه ۴ تبریز اظهار داشت: استقبال پرشور شهروندان از جشنواره پارک بزرگ، نشان‌دهنده ظرفیت‌های مشارکت و همکاری در این منطقه است و از بابت این سرمایه ارزشمند، باید به مدیران و خدمتگزاران این منطقه، خداقوت بگوییم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.