دیدار تیم‌های مس سونگون و ستارگان ورامین در حالی برگزار شد که استقبال چندانی از این دیدار صورت نگرفت.

به گزارشآیرال خبر، تیم‌های مس سونگون و ستارگان ورامین از ساعت ۱۸ امروز در چارچوب دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفته‌اند.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که در ابتدای بازی کمتر از ۵۰۰ تماشاگر در سالن برگزاری بازی حضور داشتند اما رفته‌رفته بر تعداد آن‌ها افزوده شد و در اواسط بازی تعداد آن‌ها به بیش از یک هزار نفر رسید.

بازیکنان و کادر فنی تیم مهمان از دقایق ابتدایی بازی نسبت به قضاوت کادر داوری این دیدار معترض بودند که این موضوع در برخی صحنه‌ها واکنش تماشاگران و داوران را در پی داشت.

مس سونگون در حالی نخستین بازی خانگی خود در فصل جدید لیگ را در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار می‌کند که با توجه به برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا در تبریز، کفپوش این سالن تغییر کرده و مس برای نخستین بار در دیداری رسمی در این سالن به میدان می‌رود.

علی‌رغم اینکه مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا در یک تیرماه به پایان رسیده است، بنر و نمادهای این مسابقات جمع‌آوری نشده و تبلیغات این مسابقات در کنار زمین، بین سکوها و … به چشم می‌خورد.

مس سونگون در حالی بازی برتری نسبت به حریف خود ارائه کرده است که ۳ بار تیرک دروازه حریف را به لرزه درآورده است. ورامینی‌ها نیز یک بار توپ را به تیرک دروازه مس زدند. در یک صحنه مشکوک نیز توپ پس از برخورد به تیرک دروازه تیم مهمان از روی خط دروازه برگشت خورد.

در نیمه دوم این بازی علیرضا وفایی، بازیکن مس سونگون دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد تا کادر پزشکی به وضعیت وی رسیدگی کند.

هواداران تیم مس سونگون پس از گلزنی فرهاد فخیم، کاپیتان تیمشان را با شعار “فرهاد آرپی‌جی زن” تشویق کردند.

در فاصله ۶ دقیقه تا پایان بازی تیم مهمان رو به سیستم ۵ نفره آورد تا با جبران گل‌های خورده، اختلاف را کاهش دهد. مس سونگون نیز در مقابل از سیستم ۵ نفره استفاده کرد تا تفاضل گل خود را افزایش دهد.

با توجه به مصدومیت علیرضا وفایی، سعید تقی زاده در زمان استفاده از سیستم ۵ نفره، پیراهن این بازیکن را بر تن کرده و وارد زمین شد که این موضوع کارت زرد داور را در پی داشت. سرمربی مس نیز پس از این صحنه به سمت وفایی رفته و از او خواست تا در صورت رفع مصدومیت وارد زمین شود. دقایقی بعد نیز پیراهن دروازه‌بانی برای تقی زاده آماده شد تا در صورت استفاده از پاورپلی، این بازیکن امکان حضور در زمین را داشته باشد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.