آیرال خبر- هری لی اروین، مهاجم اسکاتلندی تراکتورسازی بامداد امروز به تبریز بازگشت.

به گزارش آیرال خبر، هری لی اروین، مهاجم اسکاتلندی تراکتورسازی که در ابتدای لیگ هجدهم به این تیم پیوسته بود، رفته‌رفته توانست خود را در این تیم اثبات کند تا تراکتوری‌ها با خیالی آسوده از داشتن دو مهاجم قدرتمند پیگیر بازی‌های تیمشان در لیگ هجدهم باشند.

در حالی که فصل جاری مسابقات به هفته‌های پایانی نیم فصل نخست نزدیک می‌شد، لی اروین و آنتونی استوکس با ترک ایران اعلام کردند که دیگر به تراکتورسازی بازنمی‌گردند اما مسئولان این باشگاه از قرارداد محکم خود با این دو بازیکن خبر داده و اعلام کردند که هر دو مهاجم خارجی باید به تبریز برگردند.

با این حال استوکس پس از چند هفته راهی تبریز شد تا به گفته خودش با کمک همه تراکتوری‌ها اشتباهات گذشته را جبران کند. این بازیکن در نیم فصل دوم رقابت‌ها نیز برای تکرار بازی‌های دور رفت انگیزه زیادی دارد.

از سوی دیگر لی اروین که به بهانه بیماری و افسردگی حاضر به بازگشت نبود نیز نتوانست کاری از پیش ببرد و در نهایت بامداد امروز همراه با استوکس و با استقبال مسئولان باشگاه تراکتورسازی به تبریز بازگشت تا در صورت صلاحدید جرج لیکنز، به ترکیب تیمش بازگردد.

حال باید دید تراکتورسازی که با دو مهاجم خارجی خود عملکرد خوبی در نیم‌فصل نخست داشت، با بازگشت اروین چه عملکردی در دور برگشت لیگ هجدهم خواهد داشت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.