استیصال دشمن دربرابر اقتدار نظامی ایران/ همکاری ارتش و سپاه عاشورا در ماموریت‌های محوله
تیپ ۲۵ واکنش سریع نیروی مخصوص ارتش» به جهت دسترسی سریع به ناوگان حمل و نقل ریلی، هوایی و زمینی برای واکنش سریع در تمام نقاط کشور و به ویژه شمالغرب در تبریز مستقر شد.

به گزارش آیرال خبر، ،حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در مراسم استقرار تیپ ۲۵نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش جمهوری اسلامی ایران در تبریز با بیان اینکه اقتدار و امنیت کشورمان به برکت شما نیرو‌های مسلح به وجود آمده است گفت:به لطف خدا امروز در سایه همدلی و هماهنگی برادران غیرتمند سپاه پاسداران با نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی شاهد وحشت دشمنان از ایران اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: امروز دشمنان ما از نام ارتش نام سپاه و نام بسیج قهرمان هراس دارند و امیدواریم در این منطقه حساس با همکاری برادران سپاه عاشورا بسیجیان قدرتمند و ارتشیان مقتدر بتوانیم در ماموریت جدید محوله موفق و پیروز باشیم.

امام جمعه تبریز همچنین، اقتدار نیرو‌های مسلح را در سایه هدایت‌های امام گونه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا عنوان کرد و افزود: امروز اگر ترامپ در مقابل تدبیر فرماندهی کل قوا که اخیرا فرمودند نه جنگ و نه مذاکره با آمریکا لذا این‌ها مانده اند چه کار کنند روزی ناوگان خود را به خلیج فارس اعزام می‌کنند و روزی رهبر معظم انقلاب را تحریم می‌کنند.

نماینده  ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تیپ ۲۵ تکاور در زمان دفاع مقدس خدمات بسیار ارزشمندی برای کشور انجام داده است و شهدای بزرگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم و امنیت کشور را نیز فراهم آورده است.

همچنین در این مراسم محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای استقرار تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع در تبریز گفت: ما همه مدیون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های نیرو‌های مسلح کشورمان هستیم و این امنیت بی بدیل به پاس توانمندی‌های شما عزیزان به دست آمده است و ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‌های مختلف و عرصه‌های گوناگون کشور به همراهی خود با آرمان‌های شهدا و امام راحل قدم برداشته است.

وی با بیان اینکه دشمن از تمامی حربه‌های خود در سال‌های گذشته مآیوس شده است افزود: دشمنان همواره اذعان می‌کنند که نمی‌توانند با ایران اسلامی مقابله کنند و نیرو‌های مسلح ما بهترین و مقتدرترین بازدارنده هستند.

لازم به ذکر است:تیپ ۲۵ واکنش سریع نیروی مخصوص ارتش» با طراحی ماموریت های جدید و به جهت دسترسی سریع به ناوگان حمل و نقل ریلی، هوایی و زمینی برای واکنش سریع در تمام نقاط کشور و به ویژه شمالغرب در تبریز مستقر شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.