به گزارش آیرال خبر، از هفته 28 ام رقابت های لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 دو تیم تراکتورسازی و سپیدرود در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان علی کریمی با تک گل دقیقه 25 محمد غلامی توانستند 3 امتیاز بازی را از آن خود کنند.

این که تراکتورسازی باز هم نتوانست نتیجه بگیرد، این روزها پرتکرار ترین خبر برای فوتبال دوستان تبریزی است. باخت ها و تساوی های پی در پی ای که اکثرا با اشتباهات مرگبار و غیرقابل توجیه بازیکنان این تیم همراه بوده است. اگر یک بار دیگر نگاهی به گل های دریافتی تراکتور در بازی های اخیر بیندازیم، این حقیقت که اشتباهات فردی مهم ترین رکن دریافت گل بوده است، بیشتر ما را به فکر فرو می برد، به فکر اینکه در تمرینات این تیم محبوب چه می گذرد؟ چرا باید این همه اشتباه و این حجم از عدم هماهنگی بین بازیکنان بالاخص خط دفاعی و دروازه بان وجود داشته باشد؟ آیا پس از گذشت 28 هفته از لیگ برتر، ایا بازیکنان هنوز با هم هماهنگ نشده اند؟

مشکلات عدیده مدیریتی تراکتورسازی در این فصل به کنار، کادرفنی گران قیمت تراکتور باید پاسخگوی نتایج کسب شده و این حجم از اشتباه بازیکنان باشد. کادر فنی ای که انتظار هواداران از تغییر آن بهبود نتایج تیم بوده که با حذف از آسیا و احساس خطر سقوط در دو هفته مانده به پایان لیگ، اصلا برآورده نشده است. بی شک سرمربی ترک تبار که یک مربی حرفه ای محسوب می شود، با مطالعه قبلی هدایت این تیم را پذیرفته و باید پاسخگوی یک سوال اساسی دیگر نیز باشد، اینکه دستاورد او در این مدت برای تراکتورسازی چه بوده است؟ قطعا این که تیم تحت امر ساغلام چقدر مالکیت توپ دارد و چقدر موقعیت گل ایجاد کرده، اصلا نمی تواند پاسخ درخور و قانع کننده ای برای این پرسش باشد و ما را یاد این جمله معروف می اندازد که، از طلا بودن پشیمان گشته ایم، مرحمت فرموده ما را مس کنید!

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.