هفته سلامت

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز از پوشش رایگان «غربالگری سلامت» همزمان با هفته سلامت برای اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان شرقی توسط این مجموعه خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز، محمدحسین حسن‌زاده این طرح را در راستای تفاهم نامه مشترک بین این اداره کل و خانه مطبوعات عنوان کرده و گفت: تمامی اعضای عضو خانه مطبوعات و رسانه‌های استان می توانند جهت انجام غربالگری سلامت شامل ویزیت اولیه، آزمایش قند خون، کنترل فشار خون و… به درمانگاه امام رضا (ع) شهرداری تبریز مراجعه کنند.

حسن‌زاده با تاکید بر اهمیت مشارکت اجتماعی و پوشش همگانی سلامت، اظهار داشت: انجام طرح جامع غربالگری سلامت خبرنگاران مختص کلیه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان است.

وی افزود: این طرح در اولین گام به عنوان بسته سلامت با اولویت پوشش برای اعضای خانه مطبوعات و سپس با برنامه ریزی و اعمال هماهنگی اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز برای دیگر اصحاب رسانه استان، اجرایی می شود.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز یادآور شد: اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های استان با همراه داشتن دفترچه بیمه و ارائه کارت های شناسایی صادره توسط این تشکل رسانه ای، می توانند در طول هفته سلامت و در ساعات و ایام تعیین شده قبلی به درمانگاه امام رضا (ع) شهرداری، مراجعه کنند.

گفتنی است، تفاهم نامه همکاری‌های مشترک خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی دی ماه سال ۹۷ در ۱۲ ماده و یک تبصره به امضای طرفین رسیده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.