فراخوان.jpg

آیرال خبر- سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز برای فراخوان المان های نوروزی منتشر شده در ۷ بهمن ماه جاری، اصلاحیه ای منتشر کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بر اساس این اصلاحیه، با توجه به تلاقی زمان ارائه طرح های مربوط به المان های نوروزی با تعطیلی رسمی ۲۰ و ۲۲ بهمن ماه جاری، زمان تحویل طرح ها تا ۲۳ بهمن ماه تمدید می شود.

تمامی هنرمندان گرامی فرصت دارند ایده های خود را در ارتباط با موضوع فراخوان  تا پایان وقت اداری مورخ ۹۷/۱۱/۲۳ به نشانی دبیرخانه سازمان ارسال کند.

پیش از این فراخوان  سازمان زیباسازی شهرداری تبریز مبنی بر اینکه سازمان زیباسازی شهرداری تبریز  در نظر دارد به مناسبت سال نو اقدام به فضاآرایی مسیرهای اصلی و نصب المان های نوروزی در سطح شهر کن که بر اساس آن اصلاحیه این فراخوان نیز اطلاعرسانی می شود.

نشانی دبیرخانه:
تبریز خیابان آزادی مابین چهارراه لاله ابوریحان، ضلع غربی بازار روز، جنب بانک شهر کدپستی ۵۱۷۵۷۵۵۳۷۱
شرایط شرکت در فراخوان:


تکمیل فرم فراخوان آثار و ایده ها می توانند در دو قالب المان های شهری و فضاآرایی (بصورت عناصر تزیینی قابل نصب بر روی عناصر مبلمان شهری و جداره های شهری) ارائه شوند. تصاویر مربوط به اثر و یا فضاآرایی باید بصورت چاپ شده در اندازه برگ A۳ به دبیرخانه ارسال گردد.(ارائه طرح در قالب CD بصورت jpg ضروری است) جانمایی و ارائه طرح در محل انتخابی ضروری است. آثار و ایده های ارائه شده توان برقراری ارتباط و تعامل با مخاطب عمومی را داشته باشد. انتخاب متریال آثار به نحوی باشد که ماندگاری آثار در طولانی مدت تضمین گردد تمامی آثار با در نظر گرفتن حال و هوای سال نو و آغاز فصل بهار طراحی اجرا شوند توجه به مولفه های فرهنگی و بومی و استفاده از نقش مایه های بومی منطقه در اولویت می باشند. رنگ های مناسب فصل و آغاز سال مورد تاکید است. سازمان از پذیرش آثار کپی معذور است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.