اصلاح و نصب 272 تابلوی راهنما و انتظامی طی 9 ماه

شهردار منطقه هفت تبریز از اجرای عملیات اصلاح و نصب ۲۷۲ تابلوی راهنمایی، علائم ترافیکی و انتظامی طی ۹ ماه سال جاری در راستای افزایش ضریب ایمنی در سطح معابر خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اکبر پورخردمند در تشریح این خبر گفت: نصب تابلوها و علائم ترافیکی یکی از اقداماتی است که در حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه برای افزایش ایمنی، کنترل ترافیک و کاهش تصادفات طی ۹ ماهه سال جاری عملیاتی شده است.

او با اشاره به تاثیر عملکرد در نصب تابلوهای اخباری و انتظامی و علائم ترافیکی که باعث بهبود در عبور و مرور می‌شود، اظهار داشت: طی این مدت بیش از ۲۸۰ تابلوی اسامی معابر، انتظامی و تابلوهای راهنمای مسیر در پارک های سطح منطقه نصب و سایر تجهیزات ترافیکی همچون گل میخ و سیلندر ترافیکی تهیه شده است.

پورخردمند همچنین یادآور شد: بیش از ۸۰ درصد کوچه‌ها و معابر سطح منطقه نام گذاری شده و تابلو برای آنها نصب شده است.

شهردار منطقه هفت تبریز خط کشی معابر را از دیگر اقداماتی عنوان کرد که طی این مدت به صورت جدی پیگیری شده و افزود: خط کشی‌های صورت گرفته شامل ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر به  صورت ممتد، ۲۲ هزار متر به صورت منقطع، رنگ آمیزی عابر پیاده در مقابل مدارس، خط کشی جای پارک خودرو و زمین‌های  فوتسال و والیبال در پارک‌های منطقه است.

او همچنین از ایجاد و رنگ آمیزی سرعتگاه های آسفالتی و ترسیم شکل دوچرخه در پارک‌های منطقه خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با اجرای این عملیات رضایت شهروندان در این منطقه بیش از پیش فراهم شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.