آیرال خبر،جعفری دبیرجامعه اسلامی کارگران استان آذربایجانشرقی که در نخستین نشست سراسری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شرکت کرده بود گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای گشودن راه وهموارکردن بستر حضور مردم درانتخابات سال ۹۶نقش مهم راایفاء خواهند نمود.

 

بنابر گزارش آیرال خبر جعفری دبیرجامعه اسلامی کارگران استان آذربایجانشرقی که در نخستین نشست سراسری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شرکت کرده بود گفت:
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای گشودن راه وهموارکردن بستر حضور مردم درانتخابات سال ۹۶نقش مهم راایفاء خواهند نمود. وی در ادامه افزود:
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با داشتن روحیه کار جمعی و تشکیلاتی ، و با سعه صدرمطمئن و اعتقاد به استفاده از همه ظرفیت های اصولگرایان و ایجاد اجماع درجریانات تصمیم گیریها، تمایز و موثر ازگذشته ها عمل خواهد کرد.دبیر جامعه اسلامی کارگران استان بیان کرد: اکنون وقت بیداری و کار است هر کس در اندازه توان خود باید مسئولیت پیشبرد جبهه را به عهده گیرد. این اصل را نباید فراموش کنیم که حضور هیچ کس دراین جبهه، جا را برای دیگرکسان تنگ نمی کند و هرکس جایگاه خودرا دارد.امروز ما در آغاز راه هستیم و باید ظهور جوانان و نوجوانان و بانوان را در این جبهه تعیین کننده وخوب ارزیابی کرد. لذا اصول گرایان بر پایه درک عمیق از شرایط موجوددرکنار هم ایستاد ه اند.


شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب گامی پیشرو به سوی تجهیز انقلاب به توانمندی اهداف عالیه امام راحل و شهدا و مقام معظم رهبری است. وی ادامه داد: هدف از چنین جبهه‌ای وحدت سازمانی نیست. چون هرفرد وگروه وحزب در وادی اصولگرایی درحکم یک پیشرو واحد به سوی اهداف انقلاب اسلامی و یک ظرفیت برای کمک به بسط ید رهبری است. این ظرفیت‌ها باید حفظ شود، اما حفظ آنها نباید به اقتدار و همگرایی وحدت اصولگرایان آسیب برساند. لذا نیاز به یک مدل هندسی داریم که هیچ حزب،گروه و فرد حقیقی تاثیرگذار درخیمه اصولگرایی از دایره جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیرون نماند.


جعفری دبیر جامعه در پایان افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب یک پدیده نوظهور درتعمیق گفتمان انقلاب اسلامی است. باید به آن خوشامد گفت و در تقویت آن کوشید وجامعه اسلامی کارگران استان آذربایجانشرقی با تمام قوا از اهداف عالیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت و همراهی خواهد کرد.

کدخبر110940

انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.