پاکسازی و برف روبی معابر فرعی

اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز در یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورا، از عملکرد شهرداری تبریز در حوزه برف‌روبی و مسیرگشایی معابر قدردانی کرده و پیشنهاداتی ارائه دادند و در برخی موارد انتقادات از مدیریت شهری در فضای مجازی را دور از انصاف خواندند.

به گزارش آیرال خبر، شهرام دبیری در ابتدای این جلسه با اشاره به بارش‌های اخیر گفت: بارش‌های اخیر نعمت الهی بوده و تداوم این بارشها موجب می شود تا سال آینده مشکل کم آبی نداشته باشیم و از سویی آب دریاچه اورمیه نیز بالا بیاید.

او ادامه داد: بارش ها فوق استثنایی بوده و بحران‌‎ آفریدند و علی رغم تلاش‌های مدیریت شهری که جای قدردانی دارد، شاهد ترافیک شهری و انباشت برف در معابر بودیم و نارضایتی‌هایی در بین شهروندان ایجاد کرد که از همه مردم تبریز عذرخواهی می کنم.

رئیبس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به تجهیز امکانات شهری تأکید کرد: امسال تجربه خوبی شد و برای سال آینده بایستی ماشین های برف‌روب تهیه شده و از محلول‌های بیولوژیک استفاده کنیم تا رضایت مردم را جلب نماییم.

تلاش جانانه با امکانات محدود

در ادامه جلسه این هفته شورای شهر، محرم محمدزاده، در تذکری اعلام کرد: از تمام پاکبانان شهر که علی‌رغم کمبود امکانات از جان و دل برای شهر تلاش کرده و چندین نفر از آنها در بیمارستان بستری شده اند، تقدیر و تشکر می کنم.

او ادامه داد: دور از انصاف است که در شبکه‌های اجتماعی از مدیریت شهری انتقاد می‌کنند.

ضرورت استفاده از تکنولوژی موجود در برف روبی

عبدالله تقی پور دیگر عضو شورای شهر تبریز، ضمن قدردانی از پاکبانان شهر و به جا دانستن انتقادات مردمی تأکید کرد:بایستی محلول‌پاشی در سطح خیابانها قبل از بارش صورت بگیرد و همچنین از تکنولوژی موجود در برف روبی استفاده نماییم.

قدردانی از عوامل دخیل در بازگشایی معابر

فریدون بابایی اقدم هم در جلسه امروز شورای شهر از شهرداری تبریز و عوامل اجرایی آن در بازگشایی معابر قدردانی کرد.

نیمه شب همه عوامل خدمات شهری مشغول برفروبی بودند

غلامحسین مسعودی ریحان نیز با اشاره به بازدید نیمه شب خود از سطح شهر  و اعلام رضایتمندی از عملکرد معاونت اجرایی و خدماتی اظهار داشت: در بازدیدی که نیمه شب از مناطق مختلف داشتم، تمامی عوامل خدمات شهری در مناطق مختلف مشغول فعالیت بودند که جا دارد از مسئولیت پذیری خدمات شهری کل مناطق و شهردار تبریز تقدیر و تشکر کنم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.