اتوبوسرانی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از اعزام ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تبریز به مرز مهران و خسروی جهت خدمات دهی به زائرین اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، فرخ جلالی با بیان این مطلب اظهار داشت: ۸۰ دستگاه اتوبوس جهت خدمات دهی به زائرین اربعین حسینی طی دو روز گذشته به مرز مهران اعزام شده بود که امروز نیز با دستور شهردار محترم تبریز مبنی بر افزایش ناوگان اعزامی، ۲۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز به مرز خسروی اعزام و جمع ناوگان اعزامی شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تبریز به صددستگاه اتوبوس رسید.

او خاطر نشان کرد: ۵ دستگاه خودروی امدادی، تعمیرگاهی، نظارتی و خدماتی نیز کاروان فوق را همراهی می کنند. همچنین هر اتوبوس با یک راننده و یک کمک راننده اعزام شده است. جمع افراد اعزامی همکاران شرکت واحد تبریز  و حومه نزدیک به ۲۱۰ نفر نیروی راننده، کمک راننده، مدیریتی، نظارتی، خدماتی و تعمیرگاهی است.

جلالی همچنین یادآور شد: خدمات اتوبوس‌های مذکور تا دو یا سه روز بعد از مراسم اربعین ادامه خواهد داشت. این اتوبوس‌ها کار انتقال زائرین محترم در دو منطقه مهران و خسروی به خط صفر مرزی با عراق و بالعکس را بر عهده دارند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.