سعید نیکوخصلت

آیرال خبر- اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با تمرکز روی بحث توسعه پایدار و همچنین محیط زیست، بودجه سال ۹۸ را تصویب کرده اند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سعید نیکوخصلت در حاشیه دیدار با بهروز مهدوی فرماندار جدید تبریز با اعلام مطلب فوق گفت: شورای فعلی شهر تبریز را افرادی صاحب فکر و با تجربه تشکیل داده اند و ما امیدواریم در کنار اقدامات این شورای قدرتمند و هدفمند، دولت نیز اتفاقات خوبی برای شهر تبریز رقم بزند.

وی با اشاره به تصویب بودجه سال ۹۸ شهرداری تبریز، ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر تبریز برای بررسی و تصویب بودجه سال ۹۸ شهرداری تبریز جانانه وقت گذاشتند و این بودجه روز سه شنبه تصویب شد. تصویب بودجه نیازمند تخصص بود و اعضای شورا با تمرکز روی بحث توسعه پایدار و همچنین محیط زیست، بودجه سال ۹۸ را تصویب کردند.

نیکو خصلت با تاکید بر اینکه وحدت و وفاق شورا باید بیشتر از قبل باشد، اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم تا در سال ۹۸ کارهای خوبی برای شهر تبریز انجام دهیم و اعتقاد داریم که در این برهه مهم که فشار اقتصادی بر مردم وارد شده، هر کاری که برای شهر و شهروندان انجام بدهیم، ماندگار می شود. اعضای شورا برای توفیق در امور شهر، باید بیش از گذشته وفاق و وحدت رویه داشته باشند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تعامل بیشتر شورا و فرمانداری، عنوان کرد: مقبولیت عمومی مسئولان موضوع مهمی است که خوشبختانه فرماندار جدید از این امتیاز برخوردار است و طی یک هفته گذشته واکنش های خوبی نسبت به به این انتخاب وجود داشته است. ما از آقای راستگو فرماندار پیشین تبریز بابت تعامل خوبی که با شورا و شهرداری داشت، قدردانی می کنیم و امیدواریم که این تعامل با فرمانداری با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.