سخنگوی شورای نگهبان درباره زمان اعلام اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در دهه دوم بهمن اسامی قطعی اعلام می‌شود، که پس از آن تبلیغات انتخاباتی شروع خواهد شد.

Image result for ‫سخنگوی شورای نگهبان‬‎

به گزارش آیرال خبر، «عباسعلی کدخدایی» سخنگوی شورای نگهبان، در حاشیه مراسم سالگرد ارتحال علی اکبر پرورش، در جمع خبرنگاران در خصوص مبحث تایید صلاحیت نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالاً تا دهه دوم دی ماه یعنی ۲۰ یا ۲۱ دی نتایج هیات مرکزی و هیات های استانی را اعلام می‌کنیم و بعد از آن هم برای دریافت شکایات و اعتراضات داوطلبینی که صلاحیت آنها تایید نشده در دو مرحله فرصت وجود خواهد داشت.

وی افزود: در دهه دوم بهمن هم اسامی قطعی اعلام می‌شود، که پس از آن تبلیغات انتخاباتی شروع می‌شود.

کدخدایی در پاسخ به سوالی درباره دیدار برخی چهره های اصلاح طلب با اعضای شورای نگهبان خاطر نشان کرد: شورای نگهبان برای هر پیشنهاد نظر و انتقادی گوش شنوا دارد. اگر کسی نکته ای دارد و راهنمایی‌ای به نظرش می رسد می‌تواند به ما مراجعه کند و ما این جلسات را همیشه داشتیم و باز هم خواهیم داشت و از این جهت ابایی نداریم؛ اما انتظار داریم که اگر مطالب را دریافت می کنند و توضیحات ما را می‌شنوند، بر اساس آن توضیحات، در بیرون مساله را منعکس کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: ما تمام هم و غم مان را می گذاریم که با دقت بیشتر موضوع را بررسی کنیم و ملاک و معیار ما فقط قانون است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.