آیرال خبر- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی از افتتاح کامل بیمارستان امام سجاد(ع) تبریز همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

 
به گزارش آیرال خبر، عزیز جوانپور در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: در راستای پاسخ به مطالبه مردم و پیگیری مسئولان شهر و با توجه به تخصیص اعتباری که انجام شده است در آخرین مراحل راه‌اندازی کامل بیمارستان هستیم و همزمان با برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به‌صورت کامل از آن بهره‌برداری خواهد شد.وی ضمن تسلیت سانحه اتوبوس واحد علوم و تحقیقات، افزود:‌ باید همه مدیران در حوزه‌های مختلف دانشگاه در کار و مسئولیت خود جدیت و دقت نظر داشته و ذهن پیش‌بینی و آینده‌نگری پیش بگیرند تا از بروز چنین حادثه‌های ناگوار که گاهی منجر به سوءاستفاده برخی‌ها علیه نظام می‌شود، جلوگیری شود.جوانپور به تکریم دانشجویان و خانواده‌های آنان تأکید کرد و متذکر شد: با توجه به وضع اقتصادی و تورم حاکم بر جامعه مسئولان دانشگاه تدبیری اتخاذ کنند تا علاوه بر رعایت کرامت انسانی دانشجویان، نقدینگی دانشگاه نیز حفظ شود. مسلماً اگر کم‌کاری یا بی‌احترامی انجام گیرد این موضوع منجر به نارضایتی می‌شود.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در سال‌های اخیر موفقیت‌های خوبی را کسب کرده است، امیدوارم با همفکری و هم‌افزایی در راه تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداشته و به نظرات ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی نائل شویم.

وی همچنین عنوان کرد: انتخاب واحد تبریز به‌عنوان واحد دانشگاهی برتر در حوزه پژوهش را خدمت همکاران تبریک گفته و از تمامی تلاش‌های حوزه‌های مختلف برای ارتقای کیفی و کمی دانشگاه قدردانی می‌کنم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.