دبیری.jpg

عضو شورای شهر تبریز گفت: با توسعه پایانه های بین شهری و ارتقای خدمات اتوبوسرانی بین شهری می توانیم شاهد افزایش گردشگر در شهرها باشیم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، شهرام دبیری در جلسه هیئت مدیره اتحادیه سازمان های پایانه های شهرداری های کشور با بیان اینکه در فرصت محدود مدیریتی که بر عهده داریم باید تلاش کنیم تا رضایتمندی شهروندان را بیشتر کنیم گفت: با وجود اینکه وضعیت پایانه ها و اتوبوس های بین شهری نسبت به گذشته وضعیت بهتری دارد اما کافی نیست.

او افزود: با بهره مندی از تکنولوژی های نوین و ارتقا خدمات الکترونیک می توانیم خدمات مناسب تری به شهروندان ارائه کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی حاکم در جامعه اظهار داشت: این مشکلات باعث شده برخی افراد احساس ناامیدی داشته باشند که با ارائه خدمات ارزان و باکیفیت می توانیم تا حدودی امید را به جامعه برگردانیم.

او توسعه حمل و نقل عمومی و توسعه گردشگری را دارای رابطه مستقیم دانست و افزود: گردشگری سومین صنعت پردرآمد جهان است ولی متاسفانه ما علی رغم پتانسیل بالایی که در این زمینه داریم از آن استفاده نکرده ایم،

عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: با توسعه گردشگری داخلی و خارجی می توانیم مشکل اشتغال را نیز حل کنیم.

دبیری در پایان با بیان اینکه امیدوارم این جلسات به هم فکری و هم گرایی بیشتر کمک کند گفت: باید نتایج این هم اندیشی ها در ارائه خدمات بهتر به شهروندان نمود داشته باشد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.