137

نزدیک به ۹۰ درصد از مجموع بازخورد انجام یافته در قبال کلیه تماس های صورت گرفته با مرکز مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری تبریز در فروردین ۹۸ مورد رضایت شهروندان قرار گرفته است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بنا بر اعلام مرکز مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری تبریز، در فروردین ۹۸، در مجموع ۱۲ هزار و ۳۷۵ تماس از سوی شهروندان با این مرکز صورت گرفته که از این تعداد سه هزار و ۸۱۶ تماس ثبت شده و سه هزار و ۱۵۹ تماس منجر به اقدام اجرایی شده و ۶۵۷ تماس در دستور کار بررسی و کارشناسی جهت اقدام است.

همچنین هشت هزار و ۵۵۹ تماس از کل تماس ها مربوط به راهنمایی میهمانان، گردشگران، شهروندان و موارد تکراری بوده است.

طبق اعلام مرکز مدیریت شهری ۱۳۷ تبریز، از ۱۸/۰۸ درصد تماس ها بازخورد اخذ شده و میانگین رضایتمندی حاصل شده ۸۸/۵۳ درصد است که این میزان رضایتمندی در مقایسه با دی و اسفند ۹۷ رشد داشته است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.