بازدید شهردار و اعضای محترم شورا از مترو

آیرال خبر- شهردار تبریز گفت: همزمان با سالگرد قیام تاریخی مردم تبریز از ۲۹ بهمن سالجاری، ساعات کاری قطارشهری تبریز تا پایان سال تا ساعت ۲۰ افزایش خواهد یافت.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار؛ ایرج شهین باهر با اعلام این خبر گفت:‌ افزایش یک ساعته فعالیت با هدف جلب رضایت عمومی برای کمک به بهبود ترافیک درون شهری در محدوده ی فعال مترو اجرایی می شود.

شهردار تبریز با بیان اینکه شهروندان ساکن در مسیر خط ۱ قطار شهری تبریز می توانند از این امکان برای رفت و آمد به بافت مرکزی شهر تبریز استفاده کنند اظهار داشت: در روزهای پایانی سال حضور شهروندان در مرکز شهر به ویژه در آستانه نوروز افزایش می یابد و افزایش مدت زمان خدمات رسانی مترو در راستای سهولت تردد و جابجایی شهروندن اعمال می شود.

شهین باهر افزود: علاوه بر آن در کاهش آلودگی هوا نیز بسیار موثر خواهد بود.

او گفت: استفاده بیشتر شهروندان از مترو می تواند باعث توسعه مترو علل الخصوص در بخش افزایش واگن ها شود و به دنبال آن  مدت انتظار در ایستگاه ها نیز کاهش یابد.

شهردار تبریز ادامه داد: شهرداری تبریز برای هر ساعت افزایش ساعات کاری مترو متحمل هزینه های سنگین و مضاعفی می شود که انتظار می رود شهروندان برای سفرهای درون شهری خود از این وسیله نقلیه پاک استفاده و از این اقدام استقبال کنند.

شایان ذکر است؛ بر اساس اعلام سعید بشیریان بناب، مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز،‌ جدول زمانبندی جدید ساعات حرکت قطارها به منظور اطلاع عموم در همه ی ایستگاه های فعال مترو نصب و در سایت metro.tabriz.ir به منظور جلوگیری از اتلاف وقت مسافران اطلاع رسانی می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.