معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز:

افزایش سرانه ورزشی شهروندان با اجرای طرح‌های مختلف و جامع

توسطسردبیر

دی 7 1398

بهمن عبدی

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: آمادگی اجرای طرح‌های مختلف و جامع برای افزایش سرانه ورزشی شهروندان تبریزی را داریم و می‌توانیم با استفاده از پتانسیل‌های موجود، رویدادهای بزرگی در این شهر برگزار کنیم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بهمن عبدی در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته، بحث توسعه ورزش همگانی و ورزش شهروندی در دستور کار قرار گرفته و تلاش ما این است که بتوانیم با قدرت بیش‌ازپیش در مسیر تحقق اهداف تعیین‌شده حرکت کنیم.
وی افزود: هم اکنون اماکن ورزشی شهرداری تبریز با کمترین هزینه در خدمت اقشار مختلف شهروندان عزیز است. ضمن اینکه کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف نیز در سالن‌های ورزشی شهرداری برگزار می‌شود که به منظور استفاده اقشار ضعیف و ساکنان مناطق حاشیه‌ای شهر، هزینه این کلاس‌ها نیز کمتر از سایر کلاس‌ها در نظر گرفته شده است.
معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به لزوم نگاه تخصصی به ورزش شهروندی عنوان کرد: به منظور دستیابی به نشاط و سلامتی شهروندی باید نگاه ویژه‌ای به ورزش همگانی و شهروندی داشته باشیم. ایجاد پارک تخصصی ورزش، احداث زمین‌های ورزشی در مناطق حاشیه‌ای شهر، ترمیم و بازسازی زمین‌های چمن مصنوعی و … می‌تواند در گسترش ورزش در میان اقشار مختلف مؤثر باشد.
او افزود: ما آمادگی اجرای طرح‌های مختلف و جامع برای افزایش سرانه ورزشی شهروندان تبریزی را داریم و می‌توانیم با استفاده از پتانسیل‌های موجود، رویدادهای بزرگی در این شهر برگزار کنیم که از جمله آنها می‌توان به برگزاری دومین دوره المپیاد ورزشی محلات تبریز در رشته‌های مختلف، مسابقه دوی ماراتن تبریز، المپیاد ورزشی مدارس و … اشاره کرد.
عبدی گفت: با حمایت اعضای محترم شورای شهر، اختصاص بودجه مناسب و رفع مشکلات مالی، می‌توان شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر ورزش در میان اقشار مختلف همشهریان بود. موضوعی که قطعاً در ایجاد پایگاه‌های اجتماعی و ارتقای سطح سلامت و نشاط شهروندان نقشی پررنگ دارد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.