منطقه 9

شهردار منطقه ۹ تبریز در بازدید میدانی از روند احداث پارک طولی سردار شهید حسن باقری گفت: ایجاد فضای سبز در شهرها و محلات نقش مهمی در ایجاد سرزندگی و نشاط در روحیه شهروندان دارد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بهرام نسیانی با بیان این مطلب اظهار داشت: احداث این پارک به عنوان یکی از مطالبه‌های شهروندان، همواره در دستور کار مدیریت شهرک خاوران قرار دشته و با همت تلاشگران فنی و عمرانی منطقه ۹، پیشرفت فیزیکی این پروژه قابل قبول بوده و در مراحل پایانی قرار دارد.

نسیانی خاطرنشان کرد: پارک سردار شهید حسن باقری(افشردی)، یکی از پروژه‌های عمرانی مهم منطقه در راستای افزایش سرانه فضاهای سبز و ایجاد چشم انداز مطلوب در شهرک خاوران است که با همت تلاشگران فنی و عمرانی منطقه، پیشرفت فیزیکی این پروژه قابل قبول بوده و مراحل عمرانی آن در  مراحل پایانی قرار دارد که بعد از اتمام عملیات عمرانی نسبت به کاشت گل و گیاه در محل های مورد نظر اقدام می شود.

او در تشریح  مشخصات این پروژه افزود: در احداث این پارک، جدول گذاری به متراژ طولی ۱۴۲۰ متر، کفسازی با استفاده از کفپوش بتنی پیش ساخته ی پرسی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع، باند دوچرخه به طول ۶۰۰ متر و فضای سبز به مساحت حدود ۳۰۰۰ متر مربع اجرا خواهد شد که تا کنون جدول گذاری به متراژ ۱۰۰۰ متر طول، کفسازی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع با و عملیات آسفالت به حجم ۱۵۰ تن اجرا شده است.

یادآور می شود؛ این پارک طولی در ضلع شمالی بلوار شهدای غواص و مابین سه راهی زرنق تا میدان شهدای غواص قرار دارد و طی روزهای آتی به بهره برداری می رسد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.