مصطفی مولوی

مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه گفت: طبق آخرین بررسی های صورت گرفته هزینه ساخت و تجهیز پروژه مترو در مقایسه با دو سال گذشته افزایش حدود دو برابری دارد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، مصطفی مولوی در نشست مشترک با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تخصیص اعتبارات مربوط به اوراق مشارکت، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری ها و تعاملات صورت گرفته در آینده نزدیک شاهد تزریق فروش اوراق به بدنه قطار شهری تبریز خواهیم بود.

وی ادامه داد: با وجود تخصیص بخشی از هزینه ها، با توجه به افزایش قیمت ها بدون شک این مبالغ کفاف اتمام پروژه را نمی دهد و از این رو انتظار داریم شهرداری و شورای محترم کلانشهر تبریز و مدیران ارشد دولتی تدابیر لازم برای تامین بخش قابل توجه باقی مانده هزینه های خط یک قطار شهری تبریز را بیاندیشند.

مولوی با بیان اینکه امسال، سال بهره برداری از خط یک قطار شهری تبریز است، گفت: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، خط یک با سه ایستگاه عبوری، آماده مسافرگیری در ایستگاه های پایانی می شود.

مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه با تاکید بر اینکه در هیچ یک از خطوط فعال قطار شهری تبریز توقف عملیات صورت نگرفته است، گفت: عملیات عمرانی در خط دو قطار شهری تبریز با جدیت در حال انجام است و طبق پیش بینی های صورت گرفته، تا آخر سال ۹۹ حفاری در تونل فاز اول خط دو به پایان می رسد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.