فیروزیان

آیرال خبر- مدیرعامل سازمان عون ابن علی از افزایش ۳۰۰برابری حضور گردشگران در مجموعه عون ابن علی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، شمس الله فیروزیان شب گذشته با حضور در برنامه تلویزیونی «تبریزیم» شبکه استانی سهند اظهار کرد: تفرجگاه عینالی از جمله مکان های گردشگری معدودی است که در حفظ و نگه داری آن، شهروندان نیز پای کار هستند.

وی درباره میزان حضور شهروندان و گردشگران در مجموعه عون ابن علی اعلام کرد: آمار ما نشان می دهد که امسال ورود گردشگران نسبت به گذشته ۳۰۰برابر افزایش داشته است و همین باعث می شود با امید و تلاش بیش تر به توسعه این مجموعه ادامه بدهیم.

مدیرعامل سازمان عون ابن علی از اجرای برنامه های ویژه در روزهای تعطیل خبر داد و گفت: این برنامه ها که در خور شان شهروندان عزیز است با استقبال گرم و فراوان مواجه می شود.

وی همچنین از فعالیت نمایشگاه فروش صنایع دستی در مجموعه عون ابن علی خبر داد و بیان کرد: ابتدا در این نمایشگاه ۷۰نفر اقدام به ایجاد غرفه و فعالیت کردند اما اکنون حدود ۴۰۰خانم سرپرست خانوار در روزهای پنجشنبه و جمعه اقدام به فروش محصولات خود در این مجموعه می کنند.

فیروزیان در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص خدمات مجموعه عون ابن علی برای شهروندان اظهار کرد: ۳۳دستگاه خودرو ون اقدام به جا به جایی مسافران و گردشگران می کنند چراکه وجود خودرو مطالبه بسیاری از شهروندان می باشد.

وی با بیان اینکه با همکاری دستگاه های مختلف امنیت جسمی و روانی شهروندان به طور کامل در عون ابن علی حفظ می شود، گفت: ضمن اینکه امنیت خودروها در پارکینگ های مجموعه تامین می شود، در نظر داریم تا نوروز ۹۸، پارکینگ شماره ۶ و ۷ را نیز افتتاح کنیم.

مدیرعامل سازمان عون ابن علی در پایان از آمادگی کامل مجموعه برای خدمات رسانی به شهروندان و گردشگران در نوروز ۹۸ خبر داد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.