جلالی گفت: میزان استفاده مردم از ناوگان حمل‌ونقل عمومی و به ویژه اتوبوسبا توجه به افزایش قیمت بنزین  1/5 برابر افزایش یافته است.
Image result for ‫اتوبوسرانی تبریز و حومه‬‎

 به گزارش آیرال خبر، فرج جلالی، مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تبریز و حومه، با اشاره به افزایش قیمت بنزین و تمایل مردم به استفاده ناوگان حمل‌ونقل عمومی گفت: افزایش قیمت بنزین باعث شده تا مردم تمایل بیشتری برای استفاده از اتوبوس نشان می‌دهند.

وی گفت: به علت برخی تعمیرات، در مسیر آبرسان شریعتی با وقفه رفت و آمد اتوبوس مواجه بود که این مشکل برطرف شده و از این هفته حرکت خطوط اتوبوسرانی در این مسیر به روال سابق بازخواهد گشت. علاوه بر آن از  دولت از 3 سال گذشته یک دستگاه اتوبوس هم به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه نکرده است.

مدیرعامل شرکت اتوبسرانی تصریح کرد: مسیر ویژه اتوبوسرانی به علت اقدامات عمرانی شهرداری در برخی ایستگاه‌ها باعث می‌شود اتوبوس‌های تندرو( بی‌آرتی) از لاین عمومی حرکت کنند که ترافیک موجود در برخی نقاط درصد خدمات رسانی را کاهش می‌دهد.

جلالی خاطرنشان کرد: در 3 سال گذشته دولت هیچ اتوبوسی در اختیار ناوگان حمل و نقل شهری قرار نداده است و این به عنوان یک مشکل اصلی برای حمل‌ونقل عمومی مطرح است. از طرفی با افزایش قیمت بنزین، میزان استفاده مردم از ناوگان حمل‌ونقل عمومی و به ویژه اتوبوسبا توجه به افزایش قیمت بنزین  1/5 برابر افزایش یافته است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.