فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: امروز اگر ما بخواهیم اقتصاد کشور شکوفا شود، راه چاره‌اش وابستگی به غرب و آمریکای جنایتکار نیست. راه چاره، مدیریت جهادی و انقلابی جهت چرخاندن چرخ تولید این کشور است.

به گزارش آیرال خبر، سردار عابدین خرم در مراسم میثاق با ولایت و یادواره شهید آیت الله غفاری در شهرستان آذرشهر اظهار داشت: مردان بزرگی مانند شهیدان والا مقام، آیت‌الله غفاری و آیت‌الله مدنی، خورشید درخشانی برای روشن کردن مسیر انقلاب اسلامی بودند.

وی افزود: افرادی همچون شهید غفاری، در دل انسان‌های مؤمن جای دارند و گرامیداشت این چنین بزرگوارانی موجب عزت امت اسلامی می‌شود.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه نهم دی به عنوان روز میثاق امت با ولایت نامیده شده و در تاریخ اسلام نیز این گونه بوده که هر امتی امام نداشته باشد، حتماً مورد حمله دشمن قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: رمز پیروزی انقلاب ما این بود که مردم در آزمون شناخت، انتخاب و پیروی از امام سربلند بیرون آمدند و نتیجه‌اش هم آمدن حکومت اسلامی به جای حکومت ظلم و ستم‌شاهی پهلوی بود.

وی در ادامه با اشاره به قدرت و اقتدار کنونی ایران اسلامی گفت: رهبر انقلاب اسلامی با فعالیت‌های انقلابی خویش چنان عزتی به مردم ایران بخشید که امروز آمریکا، ایران را بزرگ‌ترین مانع برای خود می‌بیند.

فرمانده سپاه عاشورا بیان کرد: ایران تنها کشوری است که در هر انتخابی مستقل است و وابسته به هیچ کشور بیگانه‌ای نیست و متاسفانه امروز شاهدیم برخی کشورهای اسلامی مانند عربستان، همان طور که عنوان شده، گاو شیرده آمریکا شده‌اند.

وی ضمن بیان اهمیت وجود امام افزود: اگر ملت امام داشته باشد و با امام باشد پیروز و رستگار است و اگر امتی امام و پیشوا نداشته باشد به بیراهه می‌رود و به مقصد نمی‌رسد، پیوند امت با امام، مأیوس کنن

خرم با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: از افتخارات جمهوری اسلامی این است که در این چهل سال مردم مسئولان را انتخاب کرده‌اند. البته انتخاب هم مهم است. هر جا درست انتخاب نکرده‌ایم ضربه خورده‌ایم. امروزه نیز بعضاً با انتخاب برخی افراد غربگرا که می‌گویند باید برویم با کدخدا ببندیم تا پیشرفت کنیم، موجب پسرفت کشور شده‌ایم.

وی با بیان اینکه همانگونه که امام خمینی فرمودند هر جا دشمن از شما تعریف کرد بدانید راهتان اشتباه است، گفت: در خطبه‌های تاریخی قبل از 9 دی، امام خامنه‌ای به فتنه‌گران فرمودند ببینید و بدانید چه کسانی شما را تعریف و حمایت می‌کنند.

فرمانده سپاه عاشورا با یاد آوری لزوم بصیرت در فتنه گفت: در سال 88 عده‌ای با نشخوار کردن عقاید دشمن، موجب منزوی شدن خودشان شدند.

سردار خرم 9 دی را آبی بر آتش فتنه و ماندگار در تاریخ انقلاب دانست و افزود: خدایی ناکرده اگر روزی به دشمن دل ببندیم و تصور کنیم که دشمن اقتصاد ما را درست خواهد کرد، آن روز، روز سیاهی و ننگ ماست چرا که دشمن پس از ناامیدی از جنگ فیزیکی، مشغول جنگ نرم و جنگ اقتصادی علیه مردم ایران شده است.

وی ضمن بیان ویژگی‌های مسئول خوب افزود: مسئول جمهوری اسلامی باید خادم ملت باشد. امروز اگر ما بخواهیم اقتصاد کشور شکوفا شود، راه چاره‌اش وابستگی به غرب و آمریکای جنایتکار نیست. راه چاره، مدیریت جهادی و انقلابی جهت چرخاندن چرخ تولید این کشور است. ظرفیت‌های کشور در این موضوعات کاملاً فراهم است.

سردار خرم با اشاره به برخی شایعات و کوتاه فکری‌های به اصطلاح روشنفکران گفت: بعضی فکر می‌کنند ما می‌خواهیم با دنیا قطع ارتباط کنیم. نه اینطور نیست. ما نمی‌توانیم با آمریکا و رژیم صهیونیستی یکی باشیم اما با سایر کشورها مراوده داریم.

وی با تاکید بر اینکه این حکمت خداوند متعال است که اگر ملتی در راه دین و خدا استقامت کند، سرانجام به پیروزی و رستگاری می‌رسد خاطر نشان کرد: راه استقامت ایران اسلامی، وحدت، همدلی و پشتیبانی از یکدیگر است.

وی در پایان تصریح کرد: این ملت در راه آرمان‌هایش هزاران شهید داده پس هیچ گاه از امام خویش جدا نخواهد شد و از آرمان‌هایش عقب نخواهد نشست. ان‌شاءالله به فضل الهی، طبق منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، در سال‌های آتی، ملت ایران به پیروزی‌های بزرگی خواهد رسید.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.