ساعی

آیرال خبر- نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اقدامات زیرساختی شهرداری تبریز در مقابله با سیل احتمالی را قابل تقدیر دانست.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار، زهرا ساعی با بیان این مطلب اظهار داشت: انجام اقدامات زیرساختی همانند احداث کانال‌های زیرزمینی که توسط شهرداری تبریز صورت گرفته  بسیار حائز اهمیت بوده و الگویی مناسب برای سایر شهرهای کشور است.

ساعی افزود: این اقدامات و دیگر برنامه‌های مشابه می‌تواند راه حل مهمی برای مقابله با سیل‌های بهاری باشد چرا که پیشگیری بهتر از درمان بوده و با تخریب موانع پیشروی رودخانه‌ها می‌توان از بروز خسارت‌های بزرگ جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه بارش‌های اخیر در مناطق مختلف کشور خسارت‌های شدیدی را وارد کرد، تصریح کرد: ما نیز در آن روزها به صورت مستمر با مسئولان استان از جمله شهردار تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و سایر مدیران مرتبط در تماس بودیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خوشبختانه با آمادگی بیشتری در این قضیه وارد شدیم، افزود: به طوری که همه دستگاه‌های متولی در آماده باش بوده و مردم با اطمینان خاطر، ایام تعطیلات نوروزی امسال را سپری کردند.

ساعی ادامه داد: در حال حاضر نیز به صورت مستمر به همراه مسئولان متولی به رصد وضعیت محیطی شهرستان های استان می‌پردازیم تا مبادا دچار مشکلات مشابه سایر استانها شویم.

وی اضافه کرد: هرچند وضعیت کنونی استان مناسب است اما نیازمند برنامه ریزی هستیم تا با آمادگی کامل فصل بارندگی سال جاری را طی کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.