تبریز

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار منطقه۹ تبریز از اقدامات گسترده این منطقه در تفرجگاه بزرگ ائل باغی خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمدرضا عباسی از بسیج نیروها و به کارگیری امکانات و تجهیزات در این منطقه خبر داد و گفت: اقدامات گسترده ای را در زمینه ساماندهی و تجهیز این تفرجگاه انجام می دهیم.

وی اظهار داشت: به منظور ایجاد شرایط مناسب جهت استفاده بهینه شهروندان از اوقات فراغت، این اقدامات بصورت روزانه در برنامه کاری معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه قرار دارد و با تلاش تمام نیروهای این حوزه، خدمات لازم جهت آماده سازی  و ساماندهی تفرجگاه ائل باغی در حال اجرا است.

عباسی در ادامه خاطرنشان کرد: پاکسازی، شستشو و لایروبی مسیر آب برکه و راه اندازی مجدد آسیاب آبی، گلکاری گسترده و هرس درختان، جمع آوری نخاله ها و پاکسازی مسیرها، نظافت و رسیدگی به آبنماهای موجود، رنگ آمیزی و رفع فرسودگی صندلی ها، ترمیم جداول مسیرهای مختلف این تفرجگاه، اصلاح شبکه ی روشنائی پارک، حفر کانال در مسیر سلامت جهت جاگذاری کابل برق و راه اندازی و تأمین روشنائی این مسیر از جمله اقداماتی است که با تلاش بی وقفه در حال انجام و تکمیل است.

گفتنی است بهرام نسیانی شهردار منطقه۹ تبریز در بازدیدهای مستمر خود از این تفرجگاه، ضمن بررسی آخرین وضعیت ساماندهی و آماده سازی آن، در خصوص اجرای بهتر امور دستورات لازم را ارائه کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.