مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی از آغاز تمرینات این تیم بعد از پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش آیرال خبر، هوشنگ نصیرزاده درخصوص آخرین وضعیت تیم ماشین‌سازی اظهار کرد: تمرینات تیم ما از هفته آینده و با پایان ماه مبارک رمضان زیر نظر کادر فنی به سرمربیگری رضا مهاجری آغاز خواهد شد تا برای حضور پرقدرت در لیگ نوزدهم آماده شویم.

وی در رابطه با وضعیت کادر فنی این تیم بر ادامه همکاری با رضا مهاجری تأکید نموده و در عین حال اعلام داشت: ما فعلاً با مهاجری ادامه می‌دهیم مگر اینکه هیات مدیره تصمیم دیگری بگیرد؛ چنانچه باشگاه نیز واگذار شود، مالکیت جدید حق دارد هیات مدیره، مدیرعامل و سرمربی جدید انتخاب کند.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز درباره روند واگذاری امتیاز این باشگاه نیز گفت: چون عضو کمیته واگذاری نیستم از روند این کار خبر ندارم ولی تا جایی که اطلاع دارم هیات مدیره در نظر دارد تا باشگاه را واگذار کند و از این رو چندین پیشنهاد هم به دست هیات مدیره رسیده است.

«امتیاز ماشین‌سازی در استان می‌ماند» نصیرزاده با بیان این جمله خاطرنشان شد: در بحث واگذاری، اولویت اول با مشتریان تبریزی بوده و اولویت دوم هم با استان آذربایجان‌شرقی است، تا به حال نیز ۴ متقاضی برای خرید ماشین‌سازی پیش‌قدم شده‌اند که ممکن است باشگاه به یکی از آنها واگذار شود.

وی در واکنش به این سؤال که آیا باشگاه پرسپولیس خواهان جذب سعید مهری شده است یا خیر، توضیح داد: تا به حال چنین نامه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس به دست ما نرسیده است. نه تنها مهری بلکه برای هیچ‌کدام از بازیکنان‌مان نامه رسمی و کتبی دریافت نکرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در خاتمه با رد این موضوع که گفته می‌شود از سازمان لیگ پیشنهاد مدیریتی دارد، اذعان داشت: من به واسطه اعتبار حضورم در ماشین‌سازی در هیات رئیسه سازمان لیگ حضور دارم و هیچ پستی هم از این سازمان برای من پیشنهاد نشده است. باید بگویم اگر از ماشین‌سازی جدا شوم ممکن است هیات رئیسه سازمان لیگ را هم از دست بدهم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.