فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: امروزه خط مقدم جبهه انقلاب، کار، کارگر و اقتصاد است چراکه موضوع اقتصاد، کار، تلاش و مصرف کالای داخلی حاکی از درگیری نظام با جنگ تحریم و اقتصادی است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار عابدین خرم در آیین گرامیداشت شهدای کارگری آذربایجان شرقی،با تبریک هفته کار و کارگر،اظهار داشت: امروزه خط مقدم جبهه انقلاب، کار، کارگر و اقتصاد است چراکه موضوع اقتصاد، کار، تلاش و مصرف کالای داخلی حاکی از درگیری نظام با جنگ تحریم و اقتصادی است.

وی افزود: امروز جبهه کارگری، بسیار مهم است و اگر بتوانیم آرایش دشمن را به هم بزنیم و جامعه کارگری را با روحیه جهادی تقویت کنیم، به فضل الهی از این گردنه هم عبور خواهیم کرد.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در ادامه به تشریح نقش کارگران در جامعه اسلامی پرداخت و عنوان کرد: ارزش کارگر در اسلام والاست چنانکه در قرآن هم آمده است که پایه و اساس کار و تلاش بسیار ارزشمند و گرانبهاست ولی در جامعه امروزی ما، فرهنگ کار و تلاش پایین آمده است و همه دنبال استخدام در بدنه دولت هستند که این بدترین نوع کار در حال حاضر است.

سردار خرم ادامه داد: ستون فقرات اقتصاد، عبارت است از رونق تولیدو مقدمات رونق تولید هم استفاده مردم از تولیدات همان کشور است و مقدمه دیگر هم اینکه واردات بی برنامه و مهلک را کنار بگذاریم.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در پایان با تاکید بر لزوم خودکفایی در دوران تحریم‌ها، خاطرنشان کرد: اگرچه تحریم هزینه بردار است ولی هرجا که ما با محدودیت و موانع مواجه شدیم راه‌های برون رفت و میان‌بر برای خروج از این چالش‌ها برای‌مان ایجاد شد. تحریم از این بابت برای‎مان نعمت است که می‌توانیم خودکفا باشیم و روی پای خود بایستیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.