مسعودی ریحان

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه امروز شهرهای هوشمند آینده محور هستند گفت: هر چه سریع تر باید امکانات مورد نیاز برای هوشمند سازی تبریز را فراهم کنیم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، غلامحسین مسعودی ریحان با اشاره به اینکه باید در نگاه به سرمایه گذاری تجدید نظر شود گفت: سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار بسیار حائز اهمیت است.

او با بیان اینکه برای هوشمندسازی تبریز باید موانع را شناخته و برای رفع آنها اقدام کرد گفت: هرچه سریعتر باید به سمت هوشمند سازی حرکت کنیم تا شهر تبریز به جایگاه واقعی خود برسد.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار با بیان اینکه امروز تمام اعضای شورای شهر و مدیریت شهری در هوشمندسازی تبریز همدل هستند، افزود: اگر بتوانیم هوشمندسازی تبریز را به زودی انجام دهیم بسیار بهتر از آن است که در آینده به این سمت حرکت کنیم.

مسعودی ریحان با بیان اینکه باید جلسات کمیسیون را به صورت هدفمند برگزار کنیم گفت: برنامه سالانه کمیسیون تدوین خواهد شد تا از طریق برنامه تدوین شده بتوانیم از فعالیت های سرمایه گذاری در تبریز حمایت کنیم.

در این جلسه چالش‌ها و نیازهای شهر تبریز برای حرکت به سمت شهر هوشمند بررسی و مقرر شد؛ سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز ایده‌های خودرا به شورای شهر ارائه دهد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.