آیرال خبر- هافبک گلزن تیم شهرداری تبریز گفت: با توجه به اینکه در هفته گذشته و شرایطی غیرطبیعی مقابل نود ارومیه شکست خورده بودیم، در بازی مقابل مس رفسنجان محکوم به برد بودیم.

هافبک شهرداری تبریز: در دیدار با مس رفسنجان محکوم به پیروزی بودیم

به گزارش آیرال خبر، جعفر برزگر، بازیکن تیم فوتبال شهرداری تبریز که زننده تک‌گل این تیم در دیدار با مس رفسنجان بود، پس از پایان این بازی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی مقابل مس رفسنجان داشتیم. با توجه به اینکه در هفته گذشته و شرایطی غیرطبیعی مقابل نود ارومیه شکست خورده بودیم، در بازی امروز محکوم به برد بودیم.

وی افزود: هم‌قسم شده بودیم و تمرینات خوبی انجام دادیم تا بازی هوشمندانه‌ای انجام داده و این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم. خدا را شکر می‌کنم که زحمات بچه‌ها نتیجه داد و من هم توانستم گل بزنم.

هافبک شهرداری تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: شرایط تیم ما به گونه‌ای است که من جلوی هافبک‌ها بازی می‌کنم و در حمله به خط حمله اضافه می‌شوم. در صحنه به ثمر رسیدن گل نیز دروازه‌بان حریف ضربه اتابک زارعی را برگشت داد اما من توانستیم از این فرصت استفاده کنم.

برزگر در پایان گفت: خوشحال هستم با این گل ۳ امتیازی مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسیدیم و امیدوارم در هفته‌های آتی نیز روند خوبمان را حفظ کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.