292A4380.JPG

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار شهرداری تبریز گفت: با همکاری مناطق دهگانه شهرداری تبریز، انبارها و محل های تجمع و توزیع کـالا (اعم از مجاز و غیر مجاز) شناسایی و ممیزی شده و لیست آن در سامانه سازمان مدیریت حمل و نقل بار ثبت می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، فاضل نادری در جلسه تدوین نحوه شناسایی، ممیزی و همکاری با مناطق دهگانه شهرداری تبریز جهت صدور مجوز و امتیاز ایجاد انبارکالا، بارانداز، باسکول، پایانه بار و توقفگاههای بار و کالای درونشهری با اعلام این خبر گفت: این اقدام در راستای بروز کردن آمار انبارها و محل های تجمع و توزیع کالا بوده با این اقدام بند ۶ ماده ۳۷ تعرفه عوارض محلی اجرا می شود.

او  با اشاره به ضرورت شناسایی، ممیزی انبارکالا، بارانداز، باسکول، پایانه بار و توقفگاههای بار، اظهار داشت: احداث پایانه های بار و توقفگاه ها بر اساس دستور العمل های صادره و به منظور کاهش آلودگی هوا، افزایش ایمنی تردد، کاهش تصادفات درون شهری و کاهش ترافیک شهری و کنترل و مدیریت بر بار و کالاهای ورودی و خروجی شهر تبریز بسیر مورد اهمیت است.

مدیرعامل سازمان، مدیریت و نظارت یکپارچه حمل و نقل بار درون شهری را جزو وظای سازمان دانسته و گفت: امیدواریم با همکاری سازمانهای مرتبط و مناطق ده گانه شهرداری هر چه سریعتر این امر محقق شود.

نادری با بیان اینکه پیش بینی توقفگاه و پایانه بار با کلیه امکانات رفاهی اعم از کارواش، دفاتر شرکتهای حمل ونقل بار، انبار کالا، باسکول و مراکز تعمیرگاهی و خدماتی و… ایجاد باراندازهای درون شهری در نقاط بارخیز شهر موجب رفاه شهروندان می شود گفت: با سامان دهی حمل و نقل کالای درون شهری می توان به نتایج مهمی مانند کاهش انواع آلودگی های ترافیکی، زیست محیطی و آلودگی های بصری و افزایش ایمنی ترافیک و ارتقا رضایت مندی شهروندان دست یافت .

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.