آیرال خبر ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌ شرقی از شعرا دعوت کرد تا سروده‌های خود را با موضوع دیدار مردم آذربایجان در سالروز قیام ۲۹ بهمن تبریز با مقام عظمای ولایت به این اداره‌ کل ارسال کنند.

به گزارش آیرال خبر ، علی‌اکبر صفی‌پور گفت: در سالروز حماسه ۲۹ بهمن سال ۵۶ تبریز، کاروانی چند هزار نفری از مردم آذربایجان شرقی برای دیدار و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب به تهران می‌روند و بیعت خود را با ولایت فقیه اعلام می‌کنند .

وی ولایتمداری و پیروی از فرامین مقام عظمای ولایت را راهگشا و عامل نجات کشور در برهه های مختلف عنوان کرد و ابراز کرد: شناخت و بصیرت نسبت به تحولات بیرونی و تمسک به فرهنگ والای اسلامی و ایرانی باید همواره مدنظر مردم ولایتمدار ایران و آذربایجان باشد.

وی افزود: کاروان‌هایی که برای دیدار رهبری اعزام می‌شوند پیام انقلاب و امام را انتقال می‌دهند و این سفر تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری است .

براساس این گزارش علاقمندان می‌توانند آثار خود را با محوریت محتوای مناسب (ابیات ترکی و فارسی و سادگی و روانی برای همخوانی) تا پایان آذرماه جاری به دبیرخانه‌ ستاد دیدار واقع در تبریز، خیابان امام خمینی(ره)، نرسیده به آبرسان، ‌خانه‌ فرهنگ تبریز، معاونت فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند .

یادآور می‌شود، به آثار برگزیده از سوی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت.

فرهنگی 94/8/8

کدخبر 110318

خبرنگار125

انتهای پیام /

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.