خبرنگار

شهردار تبریز انتقادات مطرح شده از سوی رسانه‌ها را راهی برای حل مشکلات شهری دانست و گفت: به عنوان شهردار تبریز موظفم تمام این نواقص و کاستی‌ها را رفع کنم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین‌باهر شب گذشته در آیین بزرگداشت روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه با قدردانی از تلاش های آنان در حوزه اطلاع رسانی طی یک سال گذشته، اظهار داشت: معتقدیم خبرنگاران و اصحاب رسانه در حوزه مدیریت شهری نقش تاثیرگذاری دارند.

او با اشاره به ارائه ۳۰۰ نوع خدمت مختلف از سوی شهرداری تبریز برای شهروندان، تصریح کرد: در این بین برخی نواقص و کاستی ها نیز دیده می شود که توسط شما خبرنگاران یادآوری و گوشزد می‌شود.

شهردار تبریز یادآور شد: تمامی این موارد به بنده انتقال داده می شود و من نیز به تفکیک موضوعی این مسائل را به  مدیران و شهرداران مناطق مختلف سطح شهر گوشزد می کنم که وظایف مدیران نیز حل این مسائل است چرا که مدیران شهری باید همواره مشکلات شهروندان را برطرف کنند.

ایرج شهین باهر ادامه داد: خروجی و نتیجه انتقادهای خبرنگاران و خبرهایی که به دلیل کم کاری مدیران منتشر می شود، این است که کم کاری ها را به حداقل برسانیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش اثرگذار فضای مجازی در کاهش مشکلات شهری، خاطرنشان کرد: اگر ۵۰ سال پیش چیزی به عنوان فضای مجازی وجود داشت بسیاری از باغات تبریز در همان کاربری و کارکرد خود باقی می‌ماند و باغ‌شهر تبریز فراموش نمی شد.

شهردار تبریز اطلاع رسانی در خصوص مسائل مربوط به فضای سبز تبریز را اقدامی خوب عنوان کرد و افزود: اخبار و انتقاداتی که در مورد فقر فضای سبز شهری منتشر می شود، در راستای کاهش این مشکل مثمرثمر خواهد بود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.