پارک سوار پل کابلی

خودروهای مسافرکش بین شهری در مسیر دروازه تهران به پارک سوار زیر پل کابلی انتقال داده شدند.

 به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اصغر آدی بیگ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار شهریار با بیان مطلب فوق، گفت: با همکاری پلیس انتظامی و پلیس راهور، کلیه خودروهای مسافرکش در مسیر دروازه تهران به زیرپل کابلی انتقال داده شدند.

وی ادامه داد: این مکان توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز جهت توقف خودروهای مسافرکش آماده و به عنوان پارک سوار تدارک دیده شده است.

آدی بیگ عنوان کرد: از همشهریان و مسافران بین شهری عزیز درخواست می کنیم جهت روان شدن ترافیک در این محل، از پارک سوار بین شهری زیر پل کابلی برای مسافرت های خود استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: ارائه سرویس در پارک سوار بین شهری تازه احداث شده زیر پل کابلی که به دلیل پاره ای از مشکلات به صورت نامرتب انجام می شد، با پیگیری های به عمل آمده از امروز ۲۵ اردیبهشت ۹۸ با نظم و انسجام خاصی آغاز شده است.

وی افزود: ترافیک ناشی از توقف خودروهای مسافربری بین شهری در مسیر دروازه تهران علاوه بر ترافیک سنگین باعث بروز مشکلات اجتماعی مختلف برای شهروندان نیز شده بود که با اجرای این طرح، ضمن تامین آرامش بیشتر برای شهروندان و مسافران از تخلف رانندگان نیز جلوگیری می کند و مشکلات موجود ترافیکی در این مسیر نیز رفع می شود.

گفتنی است در آغاز مجدد فعالیت پارک سوار زیر پل کابلی، کریم صادق زاده عضو شورای کلانشهر تبریز به همراه اصغر آدی بیگ مدیرعامل سازمان ترافیک امروز از وضعیت مسافرگیری این پارک سوار بازدید و به مشکلات رانندگان فعال در این مسیر رسیدگی کردند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.