گجیل

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز انتقال دستفروشان باغ گلستان تبریز به محلی جدید را گامی مهم برای احیاء قدیمی ترین پارک تبریز و حل معضل سد معبر عنوان کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز، محمدرضا قربانیان تبریزی در حاشیه مراسم ویژه واگذاری مکان جدید به دستفروشان باغ گلستان با بیان این مطلب اظهار داشت: اجرای این طرح در این نقطه مهم و حساس شهر، موجب حمایت از کسب و کار اقشار کم درآمد است.

وی با اشاره به تاریخچه دیرین باغ گلستان و نقش حیاتی این مجموعه تفریحی برای سلامت شهروندان و گذران اوقات فراغت بخش زیادی از شهروندان، گفت: آزادسازی معابر این مجموعه از ماهها قبل توسط حوزه معاونت خدمات شهری و با رعایت تمامی جوانب از جمله رعایت وضعیت کسب و کار دستفروشان در حال پیگیری بود.

قربانیان تبریزی افزود: در نهایت با پیگیری‌های مستمر این حوزه و تعیین مکان جدید، کار انتقال دستفروشان و آزاد سازی معابر این مجموعه آغاز شد.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز انتقال دستفروشان از باغ گلستان را اقدامی با ارزش در زمینه حذف سد معبر شهری از یکی از حساسترین و با ارزشترین منطقه تبریز دانسته و گفت: از همکاری تمامی نهادها از جمله نیروی انتظامی و شهرداری های مناطق ۴و۸ در این زمینه قدردانی می کنم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.