اداره کل دامپزشکی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان شرقی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، در راستای این تفاهم نامه مشترک، تامین و ارتقا بهداشت دام و فرآورده های دامی و توسعه اشتغال پایدار برای اقشار محروم وکم درآمد و توسعه کمی و کیفی امور آموزش و ترویج بهره برداران تحت پوشش کمیته امداد مد نظر قرار گرفت.

دکتر امیر حسین بهداد مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: براساس این تفاهم نامه مقرر شد این اداره کل بر بهسازی و بازسازی جایگاههای نگهداری و پرورش دام و مراکز فرآوری محصولات دامی کمیته امداد نظارت کند.

به گفته دکتر بهداد، هماهنگی با دامپزشکان علاقه مند و خیر جهت ویزیت و درمان رایگان دامهای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در اولویت قرار دادن طرح های بهداشت دام در پیشگیری و مراقبت و مبارزه (واکسیناسیون و سمپاشی) با بیماری های دامی در روستا ها، جزو تعهدات اداره کل دامپزشکی استان می باشد.

وی همکاری اداره کل دامپزشکی استان با کمیته امداد در جهت تامین مربی و کارشناس دامپزشکی جهت تدریس در دوره های آموزشی کمیته امداد و برگزاری دوره های آموزشی و ترویجی برای معرفی شدگان از سوی کمیته امداد را نیز از دیگر مصوبات این تفاهم نامه برشمرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.