آیرال خبر،اهداپنج کتاب متتشر شده ازپری ناز اسبلی به دبیر حزب دفاع ازایثارگران وقانون اساسی امیر حسین دانشورنیا به مناسبت روز قلم جهت اهدا به اعضاحزب باهدف ترویج فرهنگ کتاب وکتاب خوانی درراستای مقابله با ولنگاری فرهنگی

نام کتاب مبانی خانواده وخانواده درمانی نویسنده پری ناز اسبلی ناشر پایگاه سلامت حکمت سبز/یاران
نام کتاب روان شناسی رفتاری شناختی با رویکرد تظبیقی نویسنده پرینازاسبلی ناشر سازمان زندانها /یاران
نام کتاب قلمرو پیدایش رفتار نویسنده پریناز اسبلی ناشر یاران
نام کتاب دلبستگی واختلالات رفتاری کودکان نویسنده پریناز اسبلی ناشر سازمان زندانها /یاران
نام کتاب داستان پاکان نویسنده پری ناز اسبلی ناشر معرفت
اهداپنج کتاب متتشر شده ازپری ناز اسبلی به دبیر حزب دفاع ازایثارگران وقانون اساسی امیر حسین دانشورنیا به مناسبت روز قلم جهت اهدا به اعضاحزب باهدف ترویج فرهنگ کتاب وکتاب خوانی درراستای مقابله با ولنگاری فرهنگی اسبلی دراین مراسم هدف از اهدا این کتاب ها توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و انس و الفت بیشتر اعضا با کتاب برشمردمطالعه کتاب بسیار مهم است و در افزایش سطح آگاهی و دانش جامعه تاثیرات بسیار زیادی می گذارد. کتاب بهترین وسیله انتقال میراث ادبی از نسلی به نسل دیگر است و به انسان ها کمک می کند تا میراث فرهنگی و ارزش های دینی و تاریخی خود را بیشتر بشناسند.

دانشورنیا دبیرحزب دفاع ازایثارگران تصریح کرد: خانواده اولین بنیان تاثیرگذار در جامعه است و پدر و مادر نقش مهمی در شکل گیری و نهادینه کردن عادت حسنه کتابخوانی دارند.
امیرحسین دانشورنیا افزود عادت کردن به کتابخوانی لازم و کافی نبوده و می بایست نسبت به تحکیم و تداوم آن عادت کوشید تا هدف و مقصود مطالعه را به توان در جامعه تحقق بخشید.

کدخبر100021
انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.