امجدی.jpg

آیرال خبر- شهردار منطقه۴ تبریز با تشریح برنامه‌ها و اقدامات «ستاد استقبال از نوروز» گفت: اولویت برنامه‌های منطقه «کیفیت طرح ها» بوده و تنوع برنامه‌ها در وهله دوم مورد توجه است.

به گزارش آیرال خبر، اکبر امجدی در گفتگو با شهریار با بیان این مطلب اظهار داشت: اقدامات نورزی منطقه۴، با لحاظ مدیریت هزینه‌ها، ماندگاری و زیبایی منطقه، پیش رفته و امیدواریم این اقدامات تاثیرگذارتر از سال‌های پیش باشد.

وی از افزایش زباله تولیدی منطقه، از ۷۵۰ تن به حدود ۹۰۰ تن از آغاز اسفند ماه خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌کنیم این حجم، در یک هفته باقی‌مانده از سال، بیشتر شود؛ بر این اساس، برنامه‌ خدماتی منطقه، بی‌وقفه و در سه شیفت عملیاتی ادامه دارد.

امجدی با تاکید بر اینکه اولویت برنامه‌ها، با حذف نازیبایی‌ها و آشفتگی‌های بصری است، تصریح کرد: رفع موانع فیزیکی و بهبود وضعیت پیاده‌راه‌ها، همسطح‌سازی دریچه‌ها، حذف تابلوها و پل‌های زاید، امحای آگهی‌ها، تعویض پرچم‌ها، از اقدامات کلی خدمات منطقه۴ در آستانه سال جدید بوده ‌است.

شهردار منطقه۴ تبریز، ادامه داد: از آغاز اسفند، بیش از ۱۳۰ کیلومتر از جداول منطقه در معابر اصلی، نوسازی و رنگ‌آمیزی شده و آراستگی خاصی به سیمای کلی معابر بخشیده ‌است.

وی ادامه داد: لایروبی و پاکسازی جوی‌های منطقه، در میادین و معابر اصلی به پایان رسیده و هم‌اکنون همکاران عزیز خدمات، در حال پاکسازی و تنظیف در سطح محلات هستند.

امجدی اظهار داشت: تنظیف سراسری و گل‌کاری در بلوار آذربایجان، بلوار شهیدان ذاکر، نظام پزشکی، پارک امیرکبیر، پارک سرباز گمنام، پارک شادی، پارک بزرگ تبریز و سایر بوستان‌ها و فضاهای عمومی منطقه در مراحل تکمیلی است.

شهردار منطقه۴ تبریز، افزود: نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در پارک‌های منطقه، پاکسازی شده و با تلاش عوامل فنی، روشنایی‌های عمومی بلوارها، معابر و بوستان‌ها در حال بررسی است.

وی با تاکید بر اینکه کلیه ساخت‌وسازها در آستانه سال جدید، باید منضبط و به‌دور از نازیبایی باشند، تصریح کرد: در این خصوص، تذکرات لازم به مجریان ساختمانی داده شده و با هر گونه سد معبر ساخت‌وساز، به صورت جدی برخورد می‌شود.

امجدی ادامه داد: بیش از ۷۰۰ هزار بوته انواع گل شب‌بو و بنفشه به همراه ۲۰ هزار اصله انواع درخت مثمر و غیرمثمر برای اواخر زمستان و اوایل دوره بهار پیش‌بینی شده و هم‌اکنون در حال اجرا است.

شهردار منطقه۴ تبریز، از پیش‌بینی برنامه‌های متنوع در میدان آذربایجان خبر داد و گفت: امور ارتباطات منطقه، با مجموعه‌ای از برنامه‌های متنوع و پرمحتوا، پذیرای میهمانان نورزی خواهند بود.

وی تاکید کرد که نظارت‌های ستادی و مداوم، پشتوانه کلیه طرح‌ها و برنامه‌های نورزی منطقه خواهد بود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.