پوستر المپیاد ورزشی بسیجیان شهرداری تبریز

نخستین جلسه هماهنگی مسئولان اجرایی مسابقات اولین المپیاد ورزشی کارکنان بسیجی شهرداری تبریز برگزار شد، این المپیاد از هفته دولت آغاز می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و روابط عمومی حوزه ۳ شهید جوادی حسینی، نخستین جلسه هماهنگی مسئولان اجرایی مسابقات اولین المپیاد ورزشی کارکنان بسیجی شهرداری تبریز با حضور مهندس صادقی بازرس حوزه ۳ شهید جوادی حسینی و مسئول کمیته انضباطی این مسابقات، علی زارع شکاری مسئول برگزاری اولین المپیاد ورزشی  و مسئولان اجرایی برگزار شد.

در این جلسه مسئول کمیته انضباطی اولین المپیاد ورزشی کارکنان بسیجی شهرداری تبریز گفت: ورزش جزو نیازهای اساسی جسم و روح آدمی است و جامعه سالم و پر نشاط در گرو توسعه ورزش است و پرداختن به آن بخصوص در محیط کارمندی باعث ایجاد روحیه ای پرانرژی، پرنشاط و فعال در بین کارمندان می شود.

غلامرضا صادقی اظهار کرد: فواید ورزش و نشاطی که انسان پس از ورزش کردن پیدا می کند بر کسی پوشیده نیست و این مهم به خصوص برای کارمندان ادارات که ساعت ها پشت میزهای خود در حالتی ثابت می نشینند ضروری تر است، همچنان که روح سالم در بدن سالم است.

وی به نقش و اهمیت ورزش در بین بسیجیان اشاره کرد و افزود: بسیج ورزشکاران در بین سایر اقشار بسیج حائز اهمیت بوده که می توان در این زمینه مانور بیشتری در خصوص جذب جوانان و گسترش فرهنگ بسیجی، اسلامی و ایرانی در بین اقشار ورزشی و غیر ورزشی داشت.

صادقی اظهار کرد: بسیج به عنوان یک نیروی مردمی در تمامی حوزه های ورزش می تواند تاثیرگذار باشد. مهمترین تاثیر بسیج بر ورزش، کمک به رشد و تعالی اخلاق در جامعه ورزش است.

علی زارع شکاری مسئول برگزاری اولین المپیاد ورزشی  کارکنان بسیجی شهرداری تبریز نیز با قدردانی از حمایت های فرمانده حوزه ۳ شهید جوادی حسینی و بازرس این حوزه در برنامه ریزی این مسابقات گفت: خوشبختانه از اولین روزهای برنامه ریزی اولین المپیاد ورزشی کارکنان بسیجی شهرداری تبریز، شاهد حمایت های دلسوزانه این عزیزان بودیم و امیدواریم باهمت و تلاش مجموعه عوامل برگزاری این مسابقات، شاهد رخداد بزرگ ورزشی در شهر تبریز باشیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری امر به ورزش را امر به ‌معروف می‌دانند که این متضمن جنبه ارزشی ورزش است. در آموزه های دینی نیز به نقش و اهمیت ورزش تاکید بسیاری شده است.

مسئول برگزاری اولین المپیاد ورزشی  کارکنان بسیجی شهرداری تبریز اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا بیش از پیش کارکنان شهرداری تبریز و فرزندان آنها در امر ورزش مشارکت داشته باشند.

وی همچنین از برگزاری مسابقات ورزشی در دهه فجر امسال با حضور فرزندان کارکنان شهرداری تبریز، فرزندان شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم خبر داد.

در این جلسه همچنین مسئولان برگزاری نخستین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بسیجی شهرداری تبریز معرفی شدند.

بر این اساس، غلامرضا صادقی به عنوان مسئول کمیته انضباطی، علی زارع شکاری به عنوان مسئول برگزاری المپیاد و محمدباقر بقائی جاوید به عنوان مسئول دبیرخانه المپیاد، لیلا بیگ نژاد به عنوان مسئول مسابقات بانوان، حسین نجفی و امیر پناهی روشن نیز اعضای دبیرخانه، محمدحسین حیدرزاده و رضا عباسی به ترتیب به عنوان مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال و مسابقات والیبال، اسماعیل شاهی عضو اجرایی مسابقات فوتسال و حمید سلمانی و نادر حسن‌پور به همراه بهمن صادقی عضو اجرایی مسابقات و سیامک آرش آزاد نیز به عنوان مسئول روابط عمومی نخستین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بسیجی شهرداری تبریز حکم خود را دریافت کردند.

نخستین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بسیجی شهرداری تبریز در شش رشته ورزشی فوتسال، والیبال، دارت، شنا، شطرنج و تیراندازی برگزار می شود که رشته‌های فوتسال و والیبال ویژه آقایان است و شرکت‌کنندگان در چهار رشته دیگر در دو بخش آقایان و بانوان باهم به رقابت می‌پردازند.

 ثبت‌نام در این المپیاد از اول تا بیستم خرداد در پایگاه شهید توانا سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، واقع در میدان جهاد (نصف راه)، خیابان ورزش انجام می‌شود. مسابقات این المپیاد همزمان با آغاز هفته دولت شروع‌ می شود و تا هفته بسیج ادامه دارد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.