آیرال خبر:تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران برای نخستین بار در لیگ برتر به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش آیرال خبر، درهفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان استقلال تهران بود که 90 دقیقه تلاش دو تیم در نهایت ثمری نداشته و بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

این دیدار با برتری تیم تراکتورسازی آغاز شد و در بیست دقیقه نخست سروش رفیعی دو بار با شوت‌های خود دروازه استقلال را تهدید کرد. در این دقایق تیم تراکتورسازی فرصت‌‌های دیگری نیز برای گلزنی داشت که با درخشش مدافعان استقلال ثمری نداشت. آبی های تهران رفته رفته خود را با جو ورزشگاه و سرمای هوا تطبیق داده و در دقیقه 25 شوت ابراهیمی با اختلاف اندک از دروازه تراکتورسازی بیرون رفت.

در دقیقه 26 بهترین بخت میزبان تک به تک سزار با رحمتی بود که نتیجه‌ای برای تیم تراکتورسازی نداشت.

در 15 دقیقه پایانی بازی تیم استقلال بر بازی مسلط شده و چند فرصت را به دست آورد که مهمترین آن در دقیقه 44 تک به تک کریمی با دروازه‌بان تراکتورسازی بود که توپ وی با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم نیز تیم تراکتورسازی بهتر از استقلال آغاز کرد و در دقیقه 55 ضربه سر کاردوسو می‌رفت که دروازه استقلال را باز کند که رحمتی با شیرجه بلند و دست مخالف توپ را به کرنر فرستاد.

استقلال تهران در در این نیمه حملاتی را روی دروازه تراکتورسازی تدارک دیده و یکی دو فرصت توسط سجاد شهباززاده و جابری انصاری از دست داد.

در دقیقه 79 فرار عالی سامان نریمان جهان و پاس وی به مهاجمان تراکتورسازی حاصلی را در برنداشت.

در نهایت حملات پراکنده و نه چندان زهردار دو تیم گلی را در برنداشته و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

بازی تیم های تراکتورسازی تبریز با استقلال تهران در حضور 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار شد.

قضاوت این بازی بر عهده محسن قهرمانی بوده که عنوان می‌شد آخرین بازی است که قضاوت می‌کند.

امیر قلعه نویی در اولین ترکیب تیم تراکتورسازی تحت هدایتش محمدرضا اخباری، سعید آقایی، خالد شفیعی، کارلوس کاردوسو، محمد ایرانپوریان، سینا عشوری، آگوستو سزار، بختیار رحمانی، سروش رفیعی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان جهان را روانه میدان کرده و در نیمه دوم مهرداد بایرامی، هانی میر هاشمی و فردین عابدینی را وارد میدان کرد. البته خروج کاردوسو به دلیل مصدومیت شدید این بازیکن برزیلی بود.

پرویز مظلومی نیز از سید مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان، میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، جابر انصاری، خسرو حیدری، محسن کریمی و آرش برهانی استفاده کرده و در نیمه دوم سجاد شهباز زاده و علیرضا رمضانی را به ترکیب تیم استقلال افزود.

با این تساوی تیم استقلال تهران 27 امتیازی شده و تراکتورسازی تبریز نیز مجموع امتیازات خود را به عدد 19 رساند.

بازی فصل گذشته دو تیم در تبریز با تساوی دو بر دو خاتمه یافته بود، اما در تهران تیم تراکتورسازی تبریز با نتیجه 4 بر 1 استقلال را مغلوب کرده بودند.

 

ورزشی 22/9/94

کدخبر۱۱۰۳59

خبرنگار۱۲۲۵

انتهای پیام /

 

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.