تبریز

آیرال خبر- اولین جلسه دوره دهم جلسات هماهنگی مناطق دهگانه شهرداری تبریز با حضور جانشین معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز، مدیران ستادی و کارشناسی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز، معاون فنی و عمرانی و سر ناظر و مسئول دفتر فنی منطقه یک برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، منیری فر جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز برگزاری این جلسات را به منظور پیگیری روند پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی و بررسی مشکلات پروژه ها جهت تسریع و کیفی سازی آنها عنوان نمود و گفت: مجموعه شهرداری نهادی اجرایی است که وظایف و خدمات متعدد را بر عهده دارد و یکی از شاخص ترین وظایف محوله به این مجموعه ارائه خدمات عمرانی، اجرای پروژه های عمرانی و رفع نیازمندی های سطح شهر می باشد.

مدیر هماهنگی مناطق و سازمان های شهرداری تبریز نیز هدف از برگزاری این جلسات را  طبق روال دوره های قبلی هماهنگی بیشتر با مناطق، بررسی نقاط قوت و ضعف و مشکلاتی که روند انجام پروژه ها را کند کرده عنوان نمود.

بهیجی اذعان داشت: تمام تلاش همکاران حوزه معاونت عمرانی مناطق شهرداری تبریز و در راس آن معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در جهت اجرای هرچه سریعتر و با کیفیت پروژه های مصوب در بودجه سال جاری می باشد.

همچنین در ادامه مهندس قربانی سرپرست اداره کل عمرانی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز با اشاره به رویکرد اصلی معاونت عمرانی شهرداری تبریز طی یک سال گذشته خاطر نشان کرد: رویکرد و اولویت اصلی شهرداری در یک سال گذشته تسریع در اجرای پروژه های عمرانی با بالاترین کیفیت و دقت در اسرع وقت بوده است تا با تسریع در عملیات عمرانی پروژه های شهری زمینه تأمین و ارتقای سطح رفاه شهروندان و جلب رضایتمندی آنها فراهم شود.

شایان ذکر است: در این جلسه گزارشی از اهم فعالیت های انجام شده در منطقه یک توسط معاون عمرانی منطقه یک مهندس نصرالله پور ارائه گردید و جهت تسریع در روند پروژه های عمرانی سطح منطقه نکته نظراتی توسط حاضرین ارائه شد تا موانع برداشته شده و پیشرفت این پروژه ها به سرعت لازم و قابل قبول خود برسد .

همچنین در این جلسه ضمن بررسی وضعیت پروژه های عمرانی در حال اجرا، به لزوم هماهنگی  مناطق  با معاونت فنی و عمرانی  مرکز به منظور افزایش سطح همکاری در زمینه کنترل عملیات عمرانی سطح شهر مطرح گردید، و بر اهمیت تسریع حل مشکلات پروژه های در حال اجرا نیز تاکید شد.

لازم به ذکر است این جلسات بصورت هفتگی و مداوم در مناطق شهرداری برگزار خواهد شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.