جلسه زنده نامان

اولین جلسه کمیته هیات انتخاب همایش نکوداشت زنده نامان تبریز با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، این جلسه با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز،  مدیر کل میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی، جمال‌پور، مسئول کمیته هیات انتخاب،  شریف نژاد، دبیر کمیته هیات انتخاب و سایر اعضا برگزار شد.

در  ابتدای این جلسه حجت الاسلام احمد حمیدی گفت: شورای اسلامی و شهرداری  کلانشهر تبریز با درک جایگاه و منزلت تبریز و نامداران و نام آوران تبریز، برگزاری سومین دوره همایش نکوداشت زنده نامان تبریز را در دستور برنامه های خود در سال ۹۸  قرار داده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری با اشاره به اهداف این همایش عنوان کرد:  برپایی این همایش فرهنگی در راستای تجلیل و ارج ‌نهادن به مقام شامخ چهره‌های برجسته و ماندگار فرهنگی، هنری، اجتماعی، علمی، ورزشی و نیز ایثارگران سرافراز تبریز است.

او افزود: افراد انتخاب شده در بخش‌های مختلف علمی و دانشگاهی، دفاع مقدس، مدیریت کلان، ورزش، فرهنگ و هنر، امور اجتماعی، تحقیق و پژوهش، صنعت و خدمات و مشارکت و سرمایه‌گذاری که توسط کمیته‌های تخصصی انتخاب شده‌اند، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

در ادامه جلسه جمالپور، مسئول کمیته هیات انتخاب همایش نکوداشت زنده نامان تبریز جزئیات فرآیند برگزاری همایش  و طرح پیشنهادی همایش زنده نامان را تشریح کرد.

در ادامه اعضای کمیته نظرات و پیشنهادات خود را  در خصوص طرح پیشنهادی همایش زنده نامان ارائه دادند و و مقرر شد در جلسه بعدی  در خصوص عنوان همایش و تعیین شاخص‌های انتخاب چهره‌های برجسته و ماندگار تصمیم نهایی اتخاذ شود.

تشکیل رسمی کمیته های این همایش  از جمله کمیته مالی و پشتیبانی، کمیته تشریفات، کمیته اجرایی، کمیته علمی وکمیته تبلیغات و روابط عمومی و همچنین  تشکیل دبیرخانه همایش از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

همایش نکوداشت زنده نامان پیش از این دو بار در تبریز برگزار شده که آخرین آن به سال ۱۳۸۹ باز می گردد و اکنون نیز به همت شهرداری تبریز، برگزاری سومین دوره این همایش در اسفند ماه سالجاری  برنامه ریزی شده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.